ذوب‌آهن ۲ _ صنعت‌نفت ۲/ کامبک دیدنی گاندوها در واپسین لحظات و فرار از شکست خانگی

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و صنعت‌نفت در چارچوب هفته چهاردهم لیگ‌برتر به‌مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته چهاردهم فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران، جام خلیج‌فارس از امروز _جمعه نهم دی‌ماه_ با انجام چهار دیدار آغاز می‌شود و راس ساعت ۱۴ در ورزشگاه خالی از تماشاگر فولادشهر اصفهان، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و صنعت‌نفت آبادان نخستین بازی هفته را برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد.

هفته چهاردهم لیگ‌برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و صنعت‌نفت

ورزشگاه: فولادشهر (بدون تماشاگر)

کوبل‌داوری: روح‌الله شریفی (داور وسط)، یوسف مغروری و مهدی سیفی (کمک‌داور اول و دوم)، میثم حیدری (داور چهارم) و حیدر شکور (ناظر داوری)

گل‌ها: محمد طیبی (صنعت‌نفت - دقیقه ۵۸)، محمدحسین باصری (صنعت‌نفت - دقیقه ۶۵)، آرمان اکوان (ذوب‌آهن - دقیقه ۷۵)، ابوالفضل طاهری‌نژاد (۳+۹۰)

کارت‌زرد:

کارت‌قرمز:

ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، محمدامین درویشی (ابوالفضل طاهری‌نژاد - دقیقه ۷۱)، آرمان اکوان، صادق صادقی، امیرحسین رنگرزجدی، محمد سلطانی‌مهر (پویا پورعلی - دقیقه ۴۶)، محمدعلی فرامرزی، محمدرضا سلیمانی (امیرحسین صدقی - دقیقه ۷۸) و محمدحسین اسلامی (شهرام سالاری - دقیقه ۹۰)

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب تیم فوتبال صنعت‌نفت:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد قنبری، امید خالدی، حسین ساکی، امیرحسین فرهادی، سینا مریدی، رحیم آلبوغبیش (عباس بوعذار - دقیقه ۶۰)، فردین یوسفی، حکیم نصاری و مهدی ممی‌زاده (محمدحسین باصری - دقیقه ۶۰)

سرمربی: ادسون تاوارس

شرح‌بازی و دقایق‌حساس:

دقیقه ۲۵- با گذشت بیشتر از ۲۵ دقیقه هیچ اتفاق خاصی در ورزشگاه فولادشهر رخ نداد و دو تیم بدون خلق فرصت جدی گلزنی روی دروازه یکدیگر به بازی ادامه دادند.

دقیقه ۳۱- ارسال بلند توپ از سمت راست خط‌دفاعی ذوب‌آهن با ضربه‌سر فردین یوسفی از کنار دروازه با اختلاف نسبتاً زیاد به‌بیرون رفت.

دقیقه ۴۴- اشتباه مدافعان ذوب‌آهن پشت محوطه‌جریمه منجر به خلق موقعیت برای صنعت‌نفت شد که محمد سلطانی‌مهر از راه رسید و توپ را دفع کرد که زردپوشان معتقد بودند هند و پنالتی رخ داده است.

وقت‌اضافه نیمه‌اول: سه دقیقه

دقیقه ۵۲- حکیم نصاری کاپیتان تیم فوتبال صنعت‌نفت از پشت محوطه‌جریمه ذوب‌آهن یک شوت والی پای‌چپ خطرناک زد که در دستان فرعباسی آرام گرفت.

دقیقه ۵۵- آرمان اکوان یک شوت رو پای قشنگ زد که توپ به تیرک افقی برخورد کرد و دور شد.

شرح گل‌ها:

۰ - ۱ (محمد طیبی)؛ صنعت‌نفت صاحب یک ضربه‌ایستگاهی نزدیک محوطه‌جریمه ذوب‌آهن شد و ارسال توپ به درون شش‌قدم و شلوغی محوطه‌جریمه با ضربه سر محمد طیبی به گل تبدیل شد تا زردپوشان یک بر صفر از میزبان پیش بیفتند.

وقت‌اضافه نیمه‌دوم: شش دقیقه

۰ - ۲ (محمدحسین باصری)؛ محمدحسین باصری که به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود توپ را برداشت و یک ضدحمله برای صنعت‌نفت تشکیل داد، پا به توپ حرکت کرد و با یک شوت دقیق از زاویه‌ای تقریباً بسته دروازه فرعباسی را برای بار دوم باز کرد.

۱ - ۲ (آرمان اکوان)؛ تاکتیک اوت‌دستی‌های ذوب‌آهن و ارسال سیدمحمد قریشی به محوطه‌جریمه صنعت‌نفت را آرمان اکوان با یک ضربه‌سر دیدنی به گل نخست گاندوها تبدیل کرد تا اختلاف به عدد یک برسد.

۲ - ۲ (ابوالفضل طاهری‌نژاد)؛ ابوالفضل طاهری‌نژاد جوان تعویضی ذوب‌آهن با یک شوت از پشت محوطه‌جریمه در دقیقه ۹۳ توپ را به قلب دروازه صنعت‌نفت زد و کار در واپسین لحظات بازی دو بر دو شد.

حواشی‌بازی:

در بین دو نیمه علی فیروزی سرپرست تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان به جایگاه ویژه آمد و به ناظر داوری بازی اعتراضات شدیدی نسبت به صحنه آخر بازی نیمه‌اول داشت و معتقد بود باید برای صنعت‌نفت یک پنالتی گرفته می‌شد.

کد خبر 630092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.