کاروان بهشت میهمان نایینی‌ها شد

جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان گفت: کاروان اهالی بهشت امروز میهمان مردم انقلابی شهرستان نایین بود که با حضور پررنگ مردم به‌ویژه قشر جوان همراه شد.

حسن امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به روند حرکت کاروان شهدای گمنام تازه تفحص‌شده هشت سال دفاع مقدس در استان اصفهان اظهار کرد: کاروان اهالی بهشت از سالروز شهادت بی‌بی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، مسیر خود را از شهر اصفهان آغاز کرد و مورد استقبال بی‌نظیر مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهر قرار گرفت.

وی افزود: شهرستان‌های خمینی‌شهر، جرقویه، کوهپایه، هرند، ورزنه و شهرستان نایین مقاصد کاروان اهالی بهشت بوده است.

امینی تصریح کرد: کاروان اهالی بهشت امروز _ پنجشنبه هشتم دی‌ _ در کنار مردم ولایتمدار و دلاورمرد خطه کویر در شهرستان نایین حاضر شد و با وجود سردی هوا، شاهد حضور بی‌نظیر مردم این شهرستان در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی و استقبال از شهدای گمنام بودیم.

وی تاکید کرد: مردم شهرستان نایین بار دیگر اعلام کردند که همیشه در صحنه و پشتیبان ولایت فقیه هستند و بار دیگر با حضور حماسی خود نشان دادند که با توجه به شعار حاج قاسم سلیمانی مبنی بر «ما ملت امام حسین هستیم»، شهادت را الگوی خود قرار داده‌اند.

جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان به حضور پررنگ قشر جوان در مراسم استقبال از ۱۱ شهید گمنام اشاره کرد و ادامه داد: استقبال جوان‌ها نشان داد که نسل جدید نیز همچون نسل قبل، پیرو انقلاب و فرامین مقام معظم رهبری و در خط رهبری هستند.

به گزارش ایمنا، کاروان اهالی بهشت در شهرستان نایین و در شهر بافران، میهمان مردم خطه کویر بودند. شب گذشته _ چهارشنبه هفتم دی‌ _ پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهر بافران و محله زندوان، مورد استقبال گرم مردم این مناطق قرار گرفت. صبح امروز نیز کاروان اهالی بهشت در شهرهای نایین، انارک و نیستانک، در آغوش مردم انقلابی این شهرستان حاضر شد.

این کاروان پس از شهرستان نایین در شهرهای اردستان و زواره، میهمان مردم و عاشقان مکتب مقاومت و شهادت خواهد بود.

کد خبر 629983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.