مهدی تارتار: اهمیت بازی فردا را به بازیکنانمان فهمانده‌ایم/ صنعت نفت تیم متحول‌شده‌ای است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بچه‌ها به اهمیت بازی فردا مقابل صنعت‌ نفت واقف هستند. ضعف‌ها و قوت‌های حریف را آنالیز کرده‌ایم و باید در جریان دیدار، کم‌اشتباه باشیم و تمرکزمان را حفظ کنیم تا با کسب سه‌ امتیاز جایگاهمان را در آستانه نیم‌فصل ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از مصاف ذوب‌آهن مقابل صنعت نفت آبادان، درباره مرحوم اصغر فروتن پیشکسوت باشگاه ذوب‌آهن اظهار کرد: دوست داشتم اکنون حضور داشت و کنارشان کار می‌کردم. تعریف و تمجیدش را خیلی شنیده‌ام، اما شانس نداشتیم که با ایشان همکاری کنیم.

وی با اشاره به تیم صنعت نفت افزود: با تغییراتی که در کادر فنی این تیم پس از تعطیلات لیگ برتر رقم خورده، به یک تیم متفاوت تبدیل شده است. هفته دوازدهم در زمین نساجی برنده شدند و دربرابر استقلال بازی متعادلی به‌نمایش گذاشتند؛ ازهمین‌رو بازی سختی در پیش داریم؛ به‌ویژه اینکه صنعت نفت خطر سقوط را احساس می‌کند. ما هم در طول هفته سخت تلاش کرده‌ایم، بازیکنانمان را توجیه کردیم و اهمیت بازی را به آن‌ها فهماندیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: بچه‌ها به اهمیت بازی فردا مقابل صنعت نفت واقف هستند. ضعف‌ها و قوت‌های حریف را آنالیز کرده‌ایم و باید در جریان دیدار کم‌اشتباه باشیم و تمرکزمان را حفظ کنیم تا با کسب سه امتیاز جایگاهمان را در آستانه نیم‌فصل ارتقا دهیم.

مهدی تارتار درباره تعداد زیاد مصدومان ذوب‌آهن تصریح کرد: مصدومیت در تمام دنیا حتی در بین بزرگان مانند بارسلونا و رئال مادرید هم وجود دارد. در فوتبال طبیعی است. اگر این مصدومیت‌ها در طول تمرین به‌وجود می‌آمد، شاید می‌شد مشکل را در نوع تمرین دید، اما بازیکنان در جریان بازی مصدوم می‌شوند. باقرپسند مقابل تراکتور، ابراهیم‌زاده در زمین بد ملوان و سجاد آشوری در بازی با نفت مسجدسلیمان در جریان اتفاقات فوتبالی دچار مصدومیت‌های بدی شدند.

وی ادامه داد: مصدومیت جزئی از فوتبال است و گاهی به خود بازیکن برمی‌گردد. بازیکنان باید حرفه‌ای‌تر باشند و تغذیه‌شان را رعایت کنند تا مصدوم نشوند. البته این مصدومیت‌ها همه‌جا هست و حتی کریم بنزما، بهترین بازیکن جهان، به‌دلیل مصدومیت در جام‌جهانی حاضر نبود. برای بازیکنان ایرانی هم تعطیلی لیگ و بازی‌های پرفشار تاثیر منفی گذاشت. بازیکنان و کل تیم باید مراقب باشند.

سرمربی گاندوها در پرسش به این پاسخ که چه فکری به حال نقل و انتقالات می‌کنید تا تیمتان تقویت شود، گفت: صحبت کردن از حالا درباره نقل و انتقالات زود است و در حال حاضر، تمرکزمان روی دو بازی باقی‌مانده نیم‌فصل اول است تا با جایگاه خوب به نیم‌فصل برویم، اما در کل به‌جز سه چهار بازیکن تغییرات زیادی در تیم نخواهیم داشت.

تارتار با تاکید بر اینکه امیدوار است هواداران به ورزشگاه‌ها بازگردند، با اشاره به مصدومان و مجروحان ذوب‌آهن در بازی برابر صنعت نفت افزود: نادر محمدی به‌دلیل مجروحیت غایب خواهد بود و مانند بازی‌های قبلی سعید باقرپسند، مسعود ابرهیم‌زاده و سجاد آشوری را در اختیار نخواهیم داشت. این را هم بگویم که منتظر هواداران هستیم تا هرچه زودتر به ورزشگاه برگردند.

کد خبر 629975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.