بیش از ۱۶ ساعت تلاش برای امدادرسانی به مادر باردار فریدونشهری

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تلاش‌ ۱۶ ساعته نیروهای امدادی برای نجات مادر باردار فریدونشهری، خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۰ روز گذشته _چهارشنبه هفتم دی‌ماه_ با امداد خواهی یک مادر باردار در روستای کمران شهرستان فریدونشهر و با توجه به صعب‌العبور بودن و انسداد مسیرهای منتهی به روستا به علت بارش برف سنگین، بلافاصله اقدامات واحد مدیریت بحران مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان برای دسترسی نیروهای امدادی اورژانس به بیمار آغاز شد.

وی افزود: با وجود هماهنگی‌های بسیار با اورژانس هوایی استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و امداد هوایی هلال‌احمر با توجه به شرایط بد آب و هوایی، امکان پرواز بالگرد امدادی وجود نداشت.

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان ادامه داد: سرانجام با هماهنگی اداره راهداری، مسیر به منظور عبور آمبولانس پایگاه فریدونشهر باز شد و نیروهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی، پس از طی مسیر برفی ۱۰ ساعته، در ساعت ۲۱:۴۰ بر بالین بیمار حاضر شدند.

وی خاطرنشان کرد: هنگام رسیدن نیروهای امدادی، وضعیت بیمار پایدار بود و پس از انجام اقدامات اولیه، بیمار توسط آمبولانس پایگاه اورژانس شهرستان فریدونشهر پس از طی مسیری با بیش از چهار ساعت در شرایط برفی، ساعت ۲:۴۵ بامداد به بیمارستان فریدونشهر تحویل داده شد.

کد خبر 629947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.