حریق در مغازه فرش فروشی/ یک نفر دچار سوختگی شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به وقوع حریق در یک باب فروشگاه و انبار فرش، گفت: حریق از انبار این فروشگاه آغاز و به داخل سرایت کرده بود.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وقوع حریق در یک باب فروشگاه و انبار فرش، اظهار کرد: ساعت ۰۹:۰۷ امروز _پنجشنبه هشتم دی‌ماه_ یک باب مغازه همراه با انبار همجوار در محدوده خانه اصفهان طعمه حریق شد.

وی با بیان اینکه فرش‌های موجود در این مغازه سریع الاشتعال بود، ادامه داد: حریق از انبار این فروشگاه آغاز و به داخل سرایت کرده بود، از این رو بلافاصله آتش‌نشانان در موقعیت منطقه حریق حاضر شدند و آتش را قبل از سرایت به کل فروشگاه و منازل و مغازه‌های مجاور مهار کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: از شش ایستگاه، آتش‌نشانان همراه با تجهیزات سبک و سنگین و خودروی مخصوص تهویه دود و خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه اعزام شدند، همچنین یک نفر از شهروندان دچار سوختگی خفیف شد که تحویل مأموران اورژانس ۱۱۵ شهر شد.

وی با بیان اینکه علت وقوع این حادثه در دست بررسی است، افزود: در این عملیات آتش‌نشانان از ایستگاه‌های دو، شش، ۱۰، ۱۸، ۲۱ و ۲۶ همراه با مدیر منطقه یک عملیات در محل حریق حضور داشتند.

کاوه‌آهنگران خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌کنیم، موقع بروز حوادث مسیر را برای خودروهای امدادی باز کنند و در موقع بروز حریق بلافاصله به آتش‌نشانی اطلاع دهند و سپس اقدام به اطفای حریق کنند.

کد خبر 629941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.