اقدامات شهرداری شهرکرد در شب یلدا

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد اقدامات این سازمان در شب یلدا را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر ایازی امروز _ پنجشنبه هشتم دی‌ماه _ در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در شب یلدا، اظهار کرد: توزیع ۳۰۰ بسته حمایتی میان پاکبانان با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اجرای نمایش خیابانی ننه سرما و اجرای سرود ۴۰۰ نفری دانش‌آموزان در مجتمع آموزشی امید از ویژه برنامه‌های انجام شده است.

وی با بیان اینکه نمایش خیابانی ننه سرما در روز سی آذرماه در سطح بازار مرکزی اجرا شد، افزود: ایستگاه نقاشی صورت کودکان نیز در همین روز در دو زمان صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۸:۰۰ در ورودی بازار میلاد دایر شد.

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با اشاره به فراخوان عکس شب یلدا، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان عکس‌های خود با موضوعات پرجمعیت‌ترین دورهمی، سفره‌آرایی شب یلدا، زیباترین گریم ننه سرما و صورت آرایی کودکان را تا سوم دی‌ماه حداکثر تا سه عکس به نشانی پست الکترونیکی Farhangi@shahrekord.itو یا به پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۳۰۰۴۵۰۱۵ ارسال کردند.

ایازی با بیان اینکه زمان اعلام برندگان دهم دی‌ماه خواهد بود، ادامه داد: به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان تصویری و صوتی حافظ‌خوانی در سه گروه سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای این شب برنامه‌ریزی شده بود، گفت: شرکت کنندگان آثار خود را با مشخصات کامل به پیام رسان ایتا ارسال کردند.

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: فضاسازی شهری و تولید محتوا در قالب کلیپ، تیزر تبلیغاتی، پادکست و فوتو تیتر در فرهنگ‌سرای رسانه از دیگر برنامه‌های این روز بود.

کد خبر 629932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.