آشنایی کودکان و نوجوانان اصفهانی با سردار دل‌ها

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از برگزاری سومین دوره مسابقه کتابخوانی ویژه کودک و نوجوان با همکاری کتابخانه بانو صفارزاده و سایر کتابخانه‌های این منطقه همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی با بیان اینکه نسل جدید باید بیشتر با ابعاد بی‌نظیر شخصیتی همچون رشادت‌ها و دلاوری‌های سردار دل‌ها، شهید سلیمانی آشنا شوند، اظهار کرد: به منظور آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با رشادت‌ها و دلاوری‌های سردار دل‌ها در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سومین مسابقه کتابخوانی ویژه کودک و نوجوان با همکاری کتابخانه «بانو صفارزاده» و سایر کتابخانه‌های منطقه ۱۰ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش کودک این مسابقه، کودکان با مطالعه کتاب «قهرمان من» نوشته سیدامیررضا نجفی در مسابقه شرکت می‌کنند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه کتاب و شرکت در مسابقه بخش کودک به لینک https://www.digisurvey.net/u/sardaredelha/9yzq7 مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: در بخش نوجوانان این دوره از مسابقات، نوجوانان می‌توانند با مطالعه کتاب «عمو قاسم نوشته محمدعلی جابری» با مراجعه به آدرس اینترنتی https://www.digisurvey.net/u/sardaredelha/1hlok ثبت‌نام و شرکت کنند.

بحیرایی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت دریافت نسخه فیزیکی کتاب بخش نوجوان (عمو قاسم) به صورت امانت می‌توانند به کتابخانه‌های سطح شهرداری منطقه ۱۰ مراجعه کنند.

وی آخرین مهلت پاسخگویی به سوالات برای شرکت در این مسابقه را سی‌ام دی‌ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: جوایز سومین دوره از مسابقه کتابخوانی گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در جشن‌های دهه مبارک فجر به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال فرهنگ شهر به آدرس @farhangshahr10 مراجعه کنند.

کد خبر 629877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.