رقابت بین مهاجمان ناکام و جدید پرسپولیس!+عکس

مدافع پرسپولیس، همانند یک مهاجم برای گل‌محمدی گلزنی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آستانه شهرآورد لیگ بیست‌ودوم «یورگن لوکادیا» مهاجم هلندی پرسپولیس به دلایل نامعلومی ایران را ترک و پس از آن قرارداد خود با قرمزپوشان را فسخ کرد.

در شرایطی که به‌نظر می‌رسید مصدومیت «دیاباته»، خروج ناگهانی لوکادیا از ایران و عملکرد ضعیف دیگر مهاجمان پرسپولیس دست یحیی گل‌محمدی را روبه‌روی استقلال در پوست گردو بگذارد، مدافع پیش‌تاخته سرخ‌پوشان یعنی گئورگی ولسیانی با دو گل یک امتیاز شهرآورد را در جیب پرسپولیس گذاشت.

پس از عملکرد خوب ولسیانی در دربی، مدافع قرمزپوشان در هفته سیزدهم مقابل پیکان نیز بارها از روی ضربات ایستگاهی برای تیم خود خلق موقعیت کرد اما فرصت‌های ولسیانی با چاشنی بدشانسی منجربه گل نمی‌شد.

مدافع اهل گرجستان پرسپولیس در سپاهان هم موفق به باز کردن دروازه رقبا شده بود و می‌توان گفت ولسیانی علاوه بر عملکرد مطلوب در دفاع میانی که در ابتدای فصل کلین‌شیت‌های پی‌درپی را برای قرمزپوشان به همراه داشت؛ می‌تواند تا انتهای نیم‌فصل اول جای خالی مهاجمان خارجی و کم‌کاری مهاجمان ایرانی این تیم را تا حدودی پر کند و به نوعی مهره جدید پرسپولیس در خط حمله باشد تا یحیی گل‌محمدی در بازار نقل و انتقالات دست به جذب بازیکن شش دانگ برای خط آتشین خود بزند.

رقابت بین مهاجمان ناکام و جدید پرسپولیس!+عکس

کد خبر 629831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.