قوانین جدید صدور مجوز حرفه‌ای برای سرخابی‌ها

به‌دنبال انتشار نسخه جدید قوانین صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا، دهم خرداد سال آینده، زمان ارسال درخواست مجوز برای باشگاه‌های ایرانی توسط کمیته بدوی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با اعلام مدیر صدور مجوز حرفه‌ای، کنفدراسیون فوتبال آسیا نسخه جدید قوانین و مقررات صدور مجوز باشگاهی را در حالی منتشر کرد که بر اساس نسخه جدید، قوانین و مقررات صدور مجوز باشگاهی، آخرین فرصت ارسال تصمیمات کمیته بدوی برای باشگاه‌های متقاضی صدور مجوز، دهم خرداد ۱۴۰۲ اعلام شده است.

همچنین در این نسخه، به‌جهت صدور مجوز باشگاهی برای باشگاه‌های فوتسال و فوتبال بانوان، قوانین و مقرراتی در نظر گرفته شده است. براساس بند (p.08) این آیین‌نامه همه سرمربیان تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ قهرمانان آسیای فصل آینده باید مدرک پرولایسنس داشته باشند.

گفتنی است مربیان دروازه‌بانان این تیم‌ها نیز لازم است مدرک «مربیگری دروازه‌بانی سطح سه کنفدراسیون فوتبال آسیا» و البته مربیان بدنساز هم باید مدرک «مربیگری بدنسازی سطح دو کنفدراسیون فوتبال آسیا» را داشته باشند تا بدین ترتیب تمامی مجوزهای حرفه‌ای برای باشگاه‌ها و اعضای آن‌ها به‌منظور حضور یافتن در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اخذ شود.

کد خبر 629807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.