حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: فتنه عظیم ۸۸ به دست مردم فهیم ایران اسلامی دفع شد، به همین دلیل ۹ دی با عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارسلان خالدی‌فر امروز -چهارشنبه هفتم دی‌ماه- در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از حماسه ۹ دی به عنوان فرصتی دوباره برای نمایش وحدت ملی آحاد مردم در مقابل فتنه انگیزی‌های دشمنان یاد شده است، اظهار کرد: حماسه ۹ دی نمایانگر اقتدار و ولایتمداری مردم ایران در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که عظمت ملت انقلابی ایران را بیش از پیش به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور، ادامه داد: مرور تاریخ انقلاب اسلامی ایران بیانگر این موضوع است که دشمنان قسم خورده انقلاب همواره با توسل به حیله‌ها و ترفندهای مختلف سعی در تضعیف روحیه انقلابی و اسلامی ملت شهیدپرور ایران اسلامی دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی همواره ایام حساس و سرنوشت‌سازی وجود داشته است، تصریح کرد: حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران در این صحنه‌ها، حماسه‌هایی ماندگار، الهام بخش و عبرت‌آموز خلق کرده است، در این میان آنچه بیش از هر عاملی در رسیدن به پیروزی و موفقیت تأثیرگذار بود، میزان بهره‌مندی و برخورداری مردم و نخبگان از بصیرت بوده است.

وی با تاکید بر لزوم بصیرت‌افزایی، اضافه کرد: مردم فهیم ایران با اتحاد، همبستگی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، زمینه توسعه، تعالی، پیشرفت و امنیت پایدار کشور را فراهم کنند تا هر روز شاهد اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف باشیم.

خالدی‌فر با بیان اینکه حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: فتنه عظیم آمریکایی سال ۸۸ به دست مردم فهیم ایران اسلامی دفع شد، به همین دلیل ۹ دی با عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

وی گفت: ۹ دی حماسه‌ای بود که محاسبات دشمن را به هم ریخت، محاسباتی که با همکاری و برنامه‌ریزی عده اندکی از روی بغض و کینه شکل گرفته بود، اما در این روز حماسی بار دیگر امت اسلامی با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام مأیوس شدند.

کد خبر 629779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.