اعتراف قاتل به ۲ فقره قتل عمد در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که دو نفر را به عمد به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی امروز _چهارشنبه هفتم دی‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آبان‌ماه سال جاری، وقوع قتل پسر جوانی در گردنه قرچک به تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی گزارش شد که با اعلام این خبر تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی در محل حادثه با جسد پسر ۲۰ ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه پهلو، هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود، ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌داد یک بلال فروش شاهد این جنایت بوده و از قبل با قاتل آشنا بوده است، از این رو مرد بلال‌فروش هدف تحقیق قرار گرفت و در بررسی‌ها مدعی شد، با قاتل چندی قبل آشنا شده و این قتل به دلیل درگیری لفظی رخ داده و مرد جنایتکار پس از ارتکاب جرم با یک پراید که پلاک آن مخدوش بوده متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: تحقیقات بیشتر حکایت از آن داشت که قاتل مشروبات الکی مصرف کرده سپس با مقتول مشاجره لفظی داشته است، از این رو قاتل بعد از پوشاندن پلاک خودروی خود با یک چاقو به مقتول حمله کرده است.

وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات، با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت مرد جنایتکار را شناسایی کردند و به سابقه‌دار بودن متهم و اینکه در سطح شهر تهران موبایل قاپی می‌کند، پی بردند، از این رو کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه قاتل را در جنوب تهران شناسایی کردند.

سرهنگ ولی‌پور گودرزی اضافه کرد: کارآگاهان پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر و برای تحقیقات ابتدایی به اداره پلیس منتقل کردند، از این رو تحقیقات لازم از متهم انجام شد و وی به قتل مرد جوان در گردنه قرچک اعتراف و عنوان کرد هنگام ارتکاب جنایت به دلیل مصرف مشروبات الکلی تعادل خود را از دست داده است.

وی گفت: در بررسی‌های بیشتر نیز مشخص شد، متهم در گذشته یک فقره قتل دیگر به دلیل اختلافات مالی بر سر خرید و فروش اموال مسروقه در محله مولوی انجام داده که در تحقیقات تکمیلی نیز به این جنایت نیز اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای کشف جرایم احتمالی و تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 629764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.