بارش برف در ۶ محور اصفهان باعث کاهش دید افقی رانندگان شد

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بارش پراکنده برف در برخی از محورهای استان باعث کاهش دید افقی رانندگان شده است.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برابر اعلام پاسگاه‌های پلیس‌راه استان اصفهان از صبح امروز _چهارشنبه هفتم دی‌ماه_ محورهای سمیرم، گلپایگان، اردستان، نطنز، کنارگذر غرب و نجف‌آباد با بارش پراکنده برف همراه هستند که باعث کاهش دید افقی رانندگان شده است.

وی با بیان اینکه از رانندگان می‌خواهیم در شرایط بارندگی و برفی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، ادامه داد: لازم است رانندگان پیش از سفر با شماره‌گیری تلفن ۱۴۱ اداره راه و ترابری از وضعیت راه‌ها اطلاع یابند، همچنین زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: رانندگان باید قبل از تردد در جاده‌های استان از سالم بودن سیستم گرمایشی، برف پاک‌کن‌ها و چراغ‌های مه‌شکن اطمینان حاصل کنند.

وی با بیان اینکه سایر محورهای استان اصفهان از صبح امروز با بارش باران همراه هستند، گفت: با توجه به لغزنده بودن اکثر معابر برون‌شهری از رانندگان می‌خواهیم سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند و فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند.

کد خبر 629743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.