توزیع ۲ تن مرغ منجمد و غذای گرم بین نیازمندان لنجان

مسئول گروه جهادی شهید خدادادی از توزیع دو تن مرغ منجمد و ۵۰۰ غذای گرم به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) بین خانواده‌های نیازمند شهرستان لنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز امیدی امروز _چهارشنبه هفتم دی‌ماه_ در جمع خبرنگاران، افزایش اعتماد شهروندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را یکی از ثمرات فعالیت گروه‌های جهادی دانست و اظهار کرد: فعالیت و اقدام گروه‌های جهادی علاوه‌بر رفع چالش‌ها و رفع نیازهای محرومان، امید را در دل قشر ضعیف جامعه زنده می‌کند.

وی با بیان اینکه هر کجا روحیه بسیجی و ایثار و شهادت حاکم باشد اقدامات با موفقیت همراه است، افزود: مبارزه با فقر غذایی و رفع سو تغذیه بین خانواده‌های نیازمند یکی از اولویت‌های گروه‌های جهادی به‌شمار می‌رود، از این رو گروه جهادی شهید خدادادی تلاش کرده با جذب حداکثری کمک‌های مردمی و خیران به خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت جامعه توجه بیشتری داشته باشد.

مسئول گروه جهادی شهید خدادادی تصریح کرد: در ادامه فعالیت‌های خیرخواهانه گروه جهادی شهید خدادادی توزیع ۳.۲ تن مرغ منجمد در پیوست سفره یلدای فاطمی با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان لنجان توزیع شد، همچنین توزیع ۶۰ کیلوگرم گوشت گرم نیز بین نیازمندان و ایتام شهر فولادشهر توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع ۵۰۰ عدد غذای گرم بین نیازمندان و ایتام فولادشهر به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) از دیگر اقداماتی است که در روزهای اخیر و با کمک خیران انجام شده است.

امیدی افزود: هنوز بخش زیادی از نیازمندان وجود دارند که از توجه به سفره آن‌ها غفلت شده یا اینکه ایام سختی را می‌گذرانند، از این رو رفع مشکلات پیش‌روی این افراد، نیازمند کمک همگان به ویژه خیران است تا فشار بر معیشت این افراد به حداقل برسد.

کد خبر 629641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.