تکمیل بازارچه الغدیر اراک

شهردار منطقه پنج اراک از تکمیل کف‌فرش بازارچه الغدیر خبر داد و گفت: نیروهای امانی شهرداری به صورت روزانه به رفع مشکلات مقطعی در سطح منطقه می‌پردازند.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه جدول‌گذاری، کف‌فرش پیاده‌رو و آسفالت خیابان بازارچه الغدیر تکمیل شده است، اظهار کرد: کف‌فرش لاین شرقی پیاده‌روی خیابان جهرم حد فاصل میدان نوروز تا خیابان آیت‌الله غفاری تکمیل و برای مجموع این اقدامات اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: روکش آسفالت خیابان اصلی جهرم به مساحت حدود شش هزار مترمربع، روکش آسفالت معابر حد فاصل خیابان حاج‌باشی و دکتر حسابی به مساحت ۹۰ مترمربع و ۳۸۰ متر جدول‌گذاری به تازگی در سطح منطقه اجرا شده است.

شهردار منطقه پنج اراک خاطرنشان کرد: شهرداری جهت رفع آب‌گرفتگی‌ها در فصول بارندگی، اقدام به حفر چهار حلقه چاه جذبی در سطح منطقه برای هدایت آب‌های سطحی، اصلاح جدول در تقاطع خیابان‌های قائم‌مقام، آیت‌الله غفاری و انتهای خیابان امیدوار کرده و در کوی هجرت نیز ۴۰۰ متر جدول جدید کار گذاشته شده است.

عسگری با بیان اینکه نیروهای امانی شهرداری به صورت روزانه به رفع مشکلات مقطعی در سطح منطقه می‌پردازند، اضافه کرد: حفاری‌هایی که شرکت‌های آب، برق و گاز در سطح شهر انجام داده بود نیز از طریق سامانه ۱۳۷ به اطلاع شهرداری رسیده و حدود ۹۰ درصد از این موارد رفع و آسفالت شده است.

وی تصریح کرد: مشکل ترافیکی راست‌گرد تقاطع شیخ فضل‌الله نوری و خیابان فردین‌پور رفع شده است و دو کوچه منشعب از خیابان فردین‌پور که جزو بافت فرسوده شهر محسوب می‌شود نیز در حال ساماندهی است، در این راستا ۲۵۰ متر جدول‌گذاری و ۴۰۰ مترمکعب خاک‌برداری و زیرسازی انجام شده است.

کد خبر 629632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.