پاییز با آب‌گرفتگی حادی مواجه نبودیم

شهردار بندرانزلی گفت: با هماهنگی و تمهیدات شهرداری و رفع موانع توسط نیروهای خدمات شهری، در بارندگی‌های فصل پاییز امسال با آب‌گرفتگی حادی مواجه نبودیم.

مهدی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: لایروبی کانال‌ها و منهول‌های جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر انزلی در تابستان و اوایل مهرماه توسط شهرداری، تا حدودی مانع از آب‌گرفتگی معابر شهری در بارندگی‌های فصل پاییز شد.

وی افزود: هنگام بارندگی، خیابان پاسداران مقابل پارک بادی، دچار معضل آب‌گرفتگی می‌شد که در حال حاضر با اجرای طرح لوله‌گذاری عرضی، جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، این مشکل رفع شده است.

شهردار انزلی خاطرنشان کرد: عملیات لوله‌گذاری جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی خیابان کارگر به سمت خیابان شهید اختر کاویان به طول ۳۲۰ متر در حال انجام است و در برخی نقاط برای اینکه اجرای شیب لوله‌گذاری به درستی رعایت شود با سختی زیاد تا عمق دو متر و ۸۰ سانتی‌متر در زمین کنده‌کاری شده است و اجرای پروژه تا دو هفته آینده به اتمام می‌رسد.

خلیلی تصریح کرد: با هماهنگی و تمهیدات شهرداری و رفع موانع توسط نیروهای خدمات شهری، در بارندگی‌های فصل پاییز امسال، در شهر انزلی با آب‌گرفتگی حادی مواجه نبودیم.

وی گفت: هنگام بارش شدید و متناوب باران بعضی از مناطق شهر انزلی دچار آب‌گرفتگی می‌شود، اما بعد از پایان بارندگی، در کمتر از مدت زمان نیم‌ساعت آب فروکش می‌کند که امیدواریم بتوانیم موانع و مشکلات موجود را رفع کنیم تا شهروندان در فصل زمستان با معضل آب‌گرفتگی مواجه نشوند.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 629629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.