مجمع انتخاباتی وزنه‌برداری برگزار می‌شود

هیئت‌رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری، هجدهم بهمن‌ماه را به‌عنوان روز برگزاری مجمع انتخاباتی انتخاب کرد و در صورت تائید وزارت ورزش‌وجوانان این تاریخ نهایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری در نشست روز دوشنبه پنجم دی‌ماه خود و باتوجه به پایان مهلت قانونی ثبت‌نام نامزدهای ریاست این فدراسیون، تاریخ هجدهم بهمن‌ماه را برای برگزاری انتخابات با یکدیگر به مشورت گذاشتند و تصویب کردند که در صورت موافقت وزارت ورزش‌وجوانان، مجمع انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری در همان روز برگزار خواهد شد.

در مهلت قانونی ثبت‌نام نامزدها که از روز بیست‌دوم آذرماه شروع شده بود، سجاد انوشیروانی، ایوب بهتاج، جلیل امیری و آرین حاتمی برای پست ریاست فدراسیون نامزد شده‌اند.

براساس تصمیم و تصویب هیئت‌رئیسه این فدراسیون، مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری، در صورت موافقت وزارت ورزش‌وجوانان در تاریخ سه‌شنبه هجدهم بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، هم‌اکنون فدراسیون وزنه‌برداری با سرپرست اداره می‌شود و زمان سه‌ماهه سرپرستی در حال اتمام است تا پس از برگزاری مجمع انتخاباتی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری برای چهار سال آینده انتخاب و معرفی شود.

کد خبر 629616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.