اجرای طرح روشنایی معابر با استفاده از رنگ‌های روشن

شهردار گرگان گفت: شهرداری در راستای زیباسازی شهر برای نوروز ۱۴۰۲، اجرای طرح روشنایی معابر با استفاده از رنگ‌های روشن را در دستور کار دارد و برای تبدیل گرگان به شهری شاد نیاز به مساعدت اداره برق و فرمانداری داریم.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رویکرد مدیریت جدید شهرداری گرگان انجام معاملات ملکی با سند تک برگ است. بیت‌المال در دست ما است و حفظ آن خط قرمز شهرداری، شورای اسلامی شهر و فرمانداری گرگان است.

وی در خصوص نبود روشنایی در شهر گرگان، افزود: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم انجام پروژه روشنایی معابر شهر بر عهده وزارت نیرو است، با این وجود طی سه ماه اخیر ۷۰۰ عدد لامپ در سطح شهر با همکاری اداره برق نصب شده است.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای زیباسازی شهر برای نوروز ۱۴۰۲ اجرای طرح روشنایی معابر با استفاده از رنگ‌های روشن را در دستور کار دارد، برای تبدیل گرگان به شهری شاد نیاز به مساعدت اداره برق و فرمانداری داریم.

سیدالنگی با اشاره به تراکم‌فروشی در شهر، تصریح کرد: در این خصوص ضوابطی برابر با طرح تفصیلی به شهرداری ابلاغ شده است و اگر شهروندی خارج از این ضابطه اقدام به ساخت‌وساز کند، جریمه می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به قوانین بالادستی کشور پزشکان می‌توانند در کاربری‌های مسکونی مطب دایر کنند و منع قانونی در این زمینه وجود ندارد؛ وجود قوانینی از این دست نظام ترافیکی شهر را بر هم می‌زند.

شهردار گرگان تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر با همکاری فرمانداری در نظر دارند در منطقه دو و سه شهرداری مشوق‌هایی برای ساخت‌وساز در نظر بگیرند تا در این مناطق نیز سرمایه‌گذاری انجام شود؛ کاربری‌هایی در این مناطق تعریف می‌کنیم تا ترافیک شهری به صورت عادلانه توزیع شود.

سیدالنگی گفت: ماده ۱۰۰ شهرداری گرگان با تخلفات شهری به‌ویژه در منطقه یک شهرداری به شدت برخورد می‌کند و اعضای شورای اسلامی شهر نیز عضو کمیسیون ماده ۱۰۰ هستند.

کد خبر 629487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.