تصویب نرخ جدید خدمات مدیریت پسماند در تورنتو

شورای شهر تورنتو برای خدمات مدیریت پسماند جامد و آب شهر، نرخ موقت و هزینه جدید به تصویب رساند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر تورنتو با افزایش سه درصدی برنامه‌ریزی‌شده برای نرخ‌ها و هزینه‌های خدمات مدیریت پسماند جامد و آب شهر موافقت کرد و از اجرای موقت این مصوبه از یکم ژانویه ۲۰۲۳ تا زمانی خبر داد که بودجه جدید عملیاتی و سرمایه‌ای تورنتو برای سال آینده به تصویب برسد.

شورا توضیح داد که این افزایش‌های پایین‌تر از نرخ تورم در حال حاضر به جلوگیری از افزایش بیشتر فشارها در اواخر سال ۲۰۲۳ و تصویب بودجه نهایی کمک می‌کند و به خدمات مدیریت پسماند جامد و آب تورنتو اجازه می‌دهد تا با حفظ سطوح خدمات فعلی، امکان تخصیص بودجه کافی برای حمایت از نیازهای آتی را طی برنامه‌های سرمایه ۱۰ ساله آینده خود داشته باشند.

شورای شهر تورنتو اعلام کرد که ساکنان هزینه خدمات جمع‌آوری زباله را بر اساس اندازه سطل زباله خود پرداخت می‌کنند و به این ترتیب هزینه‌ها برای سطل‌های کوچک ۲۸۶.۶۹ دلار، برای سطل‌های متوسط ۳۴۸.۰۳ دلار، برای سطل‌های بزرگ ۴۷۲.۶۸ دلار و برای سطل‌های خیلی بزرگ ۵۴۸.۲۶ دلار خواهد بود. در زمینه آب نیز برای متوسط مصرف آب هر خانوار تورنتو که برابر است با ۲۳۰ مترمکعب، نرخ مصرف با افزایش روزانه هشت سنت، به ۱۰۰۹ دلار در سال ۲۰۲۳ افزایش خواهد یافت.

تصویب نرخ جدید خدمات مدیریت پسماند در تورنتو

شورای شهر در ادامه اعلام کرد که سازمان آب تورنتو، آب آشامیدنی سالم، خدمات جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب و خدمات مدیریت آب طوفان را ارائه می‌دهد و در حال سرمایه‌گذاری روی زیرساخت‌های جدید، بازسازی زیرساخت‌های موجود و جایگزینی زیرساخت‌های فرسوده در راستای مقابله با تأثیرات رشد قابل‌توجه شهرنشینی و تغییرات آب‌وهوایی است. سازمان مدیریت پسماند نیز در کنار جمع‌آوری زباله‌های مسکونی، مسئولیت پرداخت هزینه‌های خدمات مدیریت زباله‌های جامد، جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر، جمع‌آوری و پردازش مواد بازیافتی، مواد آلی، اقلام بزرگ و فلزی، زباله‌های خطرناک خانگی و لوازم الکترونیکی، تمیز کردن پارک‌ها و مراقبت مداوم از انبارهای تخلیه و دفن‌گاه‌های زباله را نیز برعهده دارد.

شورا به این ترتیب خاطرنشان کرد که نرخ‌ها و هزینه‌های موقت مصوب شورای شهر با خدمات مدیریت پسماند جامد و برنامه‌های ۱۰ ساله آب تورنتو که توسط شورا در طول فرآیند بودجه سال ۲۰۲۲ تصویب شده است، مطابقت دارد و احتمال اصلاح آن با تصویب بودجه جدید در آینده هست.

کد خبر 629476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.