افزایش دوبرابری اعزام مبلّغ در ایام فاطمیه

رئیس اداره اعزام مبلّغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: اعزام‌های ایام فاطمیه سال جاری نسبت‌به سال‌های گذشته دو برابر افزایش یافته است.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین مشکدار اظهار کرد: بحمدالله در ایام فاطمیه، بیش از ۵۰۰ مبلّغ در قالب فردی و گروهی، به نقاط مختلف کشور اعزام شده‌اند که نسبت‌به سال گذشته دو برابر افزایش داشته و با توجه به دوره‌های آموزشی برگزارشده به تبیین ارزش‌های مبتنی بر فرهنگ فاطمی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه برای اولین بار ۱۸ گروه تبلیغی در ایام فاطمیه اعزام شده‌اند، گفت: علاوه بر اعزام‌های گروهی، اعزام به شکل فردی عمومی و تخصصی در زمینه‌های قرآنی، مشاوره و خانواده، کودک و نوجوان و کلام برنامه‌ریزی و انجام شده است.

رئیس اداره اعزام مبلّغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت (نهم دی) و همچنین اتفاقات اخیر کشور، شعار اعزام امسال «بصیرت فاطمی و جهاد تبیین» خواهد بود و لازم است مبلّغان گرامی در زمینه الگوسازی از شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها به‌عنوان سیده زنان عالم توجه ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: مبلّغان و گروه‌های تبلیغی در کنار فعالیت تبلیغ سنتی چهره‌به‌چهره، در قالب ایجاد گروه و کانال در فضای مجازی و با عضویت مخاطبانشان، در طول سال برای ارائه محتوا و پاسخ به پرسش‌های معارف دینی به فعالیت خواهند پرداخت.

کد خبر 629469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.