کوهیان: تجهیزات لازم را برای مسابقات غرب آسیا نداریم

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: بیروت سه بازیکن آمریکایی دارد که اگر گذشته آن‌ها را بررسی کنید، متوجه می‌شوید که چه بازیکنان بزرگی هستند. در بازی اول مقابل این تیم در هر کوارتر، بدن بازیکنانم تحلیل رفت و امیدوارم پنجشنبه دوام بیاوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال دوشنبه پنجم دی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه ملت مقابل صنایع هرمزگان قرار گرفت که با نتیجه ۹۰ بر ۶۲ به پیروزی رسید. فرزاد کوهیان، سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن، در رابطه با این بازی اظهار کرد: با توجه به اینکه از مسابقات غرب آسیا برگشتیم، بازیکنانم برای این دیدار خسته بودند و تعویض‌های زیادی انجام دادیم تا بازیکنان استراحتی هم داشته باشند. درمجموع بازی خوبی بود. صنایع هرمزگان دو بازیکن مصدوم داشت، اما تیم خوبی است و در آینده بهتر خواهد شد. امیدوارم بازیکنانم ریکاوری خوبی داشته باشند و برای بازی پنجشنبه آماده شوند.

وی درباره اعتمادی که به جوانان دارد، تصریح کرد: این کار جنبه مثبت دارد و باعث می‌شود بازیکنان جوان با بازیکنان باتجربه هماهنگ شوند. خدا را شکر شرایط تیم ما بهتر شده است و بازیکنان ما بازی بهتری ارائه می‌دهند. قلی‌زاده از ناحیه کشاله ران آسیب‌دیدگی داشت که به اصرار خودش بازی کرد، اما حس کردیم امکان دارد مصدومیتش تشدید شود، او را از بازی خارج کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه مسابقات غرب آسیا سخت است و فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد، گفت: اگر شرایط برای تیم ما به شکل بهتری بود در نخستین بازی خود در غرب آسیا عملکرد بهتری ارائه می‌دادیم. در تلاشیم بازیکنان ریکاوری خوبی داشته باشند تا مسابقات لیگ را از دست ندهیم.

کوهیان افزود: بیروت سه بازیکن آمریکایی دارد که اگر گذشته آن‌ها را بررسی کنید، متوجه می‌شوید چه بازیکنان بزرگی هستند. در بازی اول مقابل این تیم در هر کوارتر بدن بازیکنانم تحلیل رفت و امیدوارم پنجشنبه دوام بیاوریم، هرچند که واقعیت‌ها را نمی‌شود انکار کرد؛ تیم ما تجهیزات لازم را برای مسابقات غرب آسیا ندارد.

کد خبر 629447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.