انهدام باند سارقان زورگیر تلفن همراه در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: اعضای باند سارقان زورگیر تلفن همراه بلافاصله پس از ارتکاب یک فقره زورگیری دستگیری شدند.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک فقره زورگیری در یکی از خیابان‌های شاهین‌شهر، بلافاصله موضوع به واحدهای گشت انتظامی شهرستان اعلام و طرح‌های ویژه انتظامی برای دستگیری سریع سارقان به اجرا در آمد.

وی افزود: با حضور مأموران در محل وقوع سرقت، مشخص شد چهار سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ با تهدید سلاح سرد، گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان را سرقت و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: با دریافت مشخصات سارقان تلاش مأموران انتظامی برای دستگیری آن‌ها ادامه یافت و در نهایت با تیزبینی پلیس، خودروی سارقان در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر رؤیت و متهمان کمتر از ۲۰ دقیقه از ارتکاب به جرم در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف اموال مسروقه و تحویل آن‌ها به مالباختگان، افزود: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه با صراحت به هفت فقره زورگیری در سطح شاهین‌شهر و شهرستان‌های مجاور اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ ثابت‌راسخ با تأکید بر برخورد جدی و مقتدرانه پلیس با افراد هنجارشکن و مخل امنیت عمومی خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهم با رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهد افراد، خودروها و موتورسیکلت‌های مشکوک در سطح محلات بلافاصله از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 629401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.