ضرورت حضور بانوان در پویش "نذر خون فاطمی"

مدیرکل انتقال خون استان خراسان رضوی گفت: مرکزی برای اهدای خون بانوان در پایگاه فنی مرکزی امام رضا(ع) پیش‌بینی شده است تا بانوان خارج از نوبت و با تمهیدات ویژه نسبت به اهدای خون و پیوستن به پویش "نذر خون فاطمی" اقدام کنند.

محمدرضا مجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه روز سه‌شنبه ششم دی‌ماه مصادف با سال روز شهادت حضرت زهرا (س)، هم‌زمان با آخرین روز پویش "نذر خون فاطمی" در استان خراسان رضوی است، اظهار کرد: از شهروندان برای پیوستن به این پویش دعوت می‌کنم، همچنین اداره کل انتقال خون استان خراسان رضوی مرکزی برای اهدای خون بانوان در پایگاه فنی مرکزی امام رضا (ع) پیش‌بینی کرده است تا بانوان در این مرکز خارج از نوبت و با تمهیدات ویژه نسبت به اهدای خون و پیوستن به پویش نذر خون فاطمی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بانوان می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۳ به این مرکز مراجعه کنند، ادامه داد: لازم است بدانیم اهدای خون و مشارکت در پویش‌های نذر خون جهت حیات‌بخشی به بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی اقدامی ضروری است.

مدیرکل انتقال خون استان خراسان رضوی با دعوت از افراد برای شرکت در این پویش به تهیه عکس از اهدای خون خود و ارسال آن به اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان با ترویج سنت حسنه اهدای خون، می‌توانند در مسابقه عکاسی پویش نذر خون شرکت کنند.

کد خبر 629377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.