خرید ‌نردبان ۴۴ متری برای سازمان آتش‌نشانی

شهردار سیرجان گفت: شهرداری با اعتباری بالغ بر ۴۳۸ میلیارد ریال نردبان ۴۴ متری آتش‌نشانی را خریداری کرده است که به زودی به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تحویل داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر کریمی‌پور امروز _دوشنبه پنجم دی‌ماه_ در جلسه انعقاد قرارداد خرید نردبان آتش‌نشانی سیرجان اظهار کرد: با توجه به توسعه سیرجان، بلندمرتبه‌سازی‌ها در شهر و اهمیت امدادرسانی و افزایش ایمنی هنگام بروز حوادث ناشی از حریق، روند به‌روزرسانی تجهیزات سازمان آتش‌نشانی شهرداری سیرجان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: پس از انجام تشریفات قانونی، نردبان ۴۴ متری با اعتباری بالغ بر ۴۳۸ میلیارد ریال خریداری شد که تا ۱۰ ماه آینده به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سیرجان تحویل داده خواهد شد.

رضا یوسفی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای سطح کیفی عملیات‌ها در زمان حوادث آتش‌سوزی و به‌روزرسانی تجهیزات با پیگیری‌های سازمان آتش‌نشانی و مساعدت شهردار سیرجان، یک عدد نردبان ۴۴ متری خریداری شده است.

وی ادامه داد: اعتبار خرید نردبان آتش‌نشانی از محل بودجه سال ۱۴۰۱ تأمین شده و این مهم پس از ۱۰ سال اتفاق افتاده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سیرجان تصریح کرد: در حال حاضر قرارداد نردبان ۴۴ متری آسانسوری یک شرکت اتریشی که در طراحی و ساخت خودروهای عملیاتی آتش‌نشانی مدرن با قوای محرکه برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد، منعقد شده است و سال آینده تحویل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خواهد شد.

کد خبر 629359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.