«شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شهرداری‌های استان یزد» تشکیل می‌شود

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد با تاکید بر ضرورت بهبود کمی و کیفی فعالیت روابط‌عمومی‌ها در شهرداری‌های استان، گفت: شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شهرداری‌های استان یزد تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد سلطانی صبح امروز _دوشنبه پنجم دی‌ماه_ در دیدار با دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان یزد با اشاره به ضرورت تقویت روند اطلاع‌رسانی و فعالیت روابط‌عمومی‌ها در استان به‌ویژه حوزه شهرداری‌ها، اظهار کرد: شهرداری‌ها خدمات بسیار زیادی را در طول روز و در نقاط مختلف شهر به مردم ارائه می‌کنند، اما بسیاری از شهروندان از این خدمات اطلاع ندارند.

وی افزود: با توجه به این موضوع و اهمیت بسیاری بالای اطلاع‌رسانی، لازم است اقداماتی در زمینه تقویت روند فعالیت روابط‌عمومی شهرداری‌ها و تبادل تجربیات در سطح استان یزد انجام شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در جریان بازدید مدیرکل امور شهری استانداری یزد از مجموعه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، پیشنهاد آغاز به کار شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شهرداری‌های استان یزد از سوی روابط عمومی شهرداری یزد ارائه شد.

سلطانی با بیان اینکه این پیشنهاد مورد استقبال مدیرکل شهری استانداری یزد قرار گرفت، گفت: بلافاصله پس از تأیید اولیه پیشنهاد، روند تدوین اساسنامه آغاز و ظرف مدت کمتر از یک ماه اساسنامه پیشنهادی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شهرداری‌های استان یزد تدوین و به دفتر امور شهری استانداری یزد ارسال شد.

وی گفت: به دنبال آن هستیم تا نخستین جلسه این شورا در اولین فرصت و پس از انجام مراحل قانونی برای تصویب اساسنامه و انتخاب اعضای هیئت رئیسه، با حضور مدیران روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد برگزار شود تا بتوانیم زمینه ارتقای کمی و کیفی فعالیت روابط‌عمومی‌های شهرداری‌های استان را فراهم کنیم.

کد خبر 629292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.