آمادگی شهرداری مبارکه برای ارائه خدمات زمستانه

شهردار مبارکه از آمادگی کامل شهرداری برای مواجهه با بحران‌های احتمالی در فصل زمستان و هنگام بارش‌ برف خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی امروز _دوشنبه پنجم دی‌ماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به آماده‌باش کامل شهرداری در فصل زمستان، اظهار کرد: تمام نیروهای خدمات شهری، ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین در راستای ارائه خدمات به شهروندان در فصل زمستان در آماده‌باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه حوزه‌های مختلف شهرداری با استفاده از تمام ظرفیت در نقاط مختلف شهر مستقر خواهند بود، افزود: این اقدام در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی همچون جاری شدن رواناب و آب‌گرفتگی در سطح شهر و محلات انجام می‌شود.

شهردار مبارکه با اشاره به کُندی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی در ایام بارش فصل زمستان، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی با آغاز فصل زمستان و بارش باران در مقاطعی تعطیل و به کُندی انجام می‌شود، با این وجود در تلاش هستیم در شرایط جوی مساعد، ادامه روند پروژه‌ها با تمام توان انجام شود.

احمدی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری مبارکه پاسخگوی شهروندان است، گفت: از شهروندان می‌خواهیم تا در صورت وقوع آب‌گرفتگی، انسداد معابر و هرگونه مشکل شهری دیگر با این سامانه تماس بگیرند تا در کمترین زمان شاهد رفع مشکلات در سطح شهر باشیم.

کد خبر 629283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.