حضرت زهرا (س) نخستین مدافع حریم ولایت

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حضرت زهرا (س) را الگوی جامعه توصیف کرد و گفت: ما به ایشان اقتدا می‌کنیم و در زمان خود نسبت به ولایت حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو سایه وی از حریم ولایت که متجلی در رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای است، دفاع خواهیم کرد.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: به فرموده خداوند تعالی در قرآن، دو جریان ولایت وجود دارد یک جریان ولایت الله تبارک و تعالی و دیگری جریان ولایت طاغوت.

وی ولایت خداوند را شامل ولایت اولیا الهی مانند پیامبر (ص)، امیرالمومنین (ع)، معصومین (ع) و در ادامه آن ولایت فقیه دانست و افزود: هر جریانی متضاد و مخالف با جریان ولایت الله، ولایت طاغوت است و حضرت زهرا (س) که در ایام شهادت او قرار داریم از نخستین مدافعان حریم ولایت امیرالمومنین بودند که بر سر دفاع از حریم ولایت امیرالمومنین (ع) جان خود را گذاشت و به شهادت رسید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی حضرت زهرا (س) را الگوی جامعه توصیف کرد و گفت: ما به ایشان اقتدا می‌کنیم و در زمان خود نسبت به ولایت حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو سایه وی از حریم ولایت که متجلی در رهبر معظم انقلاب؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای است، دفاع خواهیم کرد.

کد خبر 629276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.