شباب‌الاهلی یک_بنی‌یاس ۲/باخت بدموقع یاران احمد نور و سقوط از صدر

در چارچوب هفته دوازدهم لیگ‌برتر امارات، شباب‌الاهلی در حضور ۵۴دقیقه‌ای احمد نوراللهی مقابل بنی‌یاس، دو بر یک شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال شباب‌الاهلی و بنی‌یاس شب گذشته _یکشنبه چهارم دی‌ماه_ از ساعت ۱۹ در قالب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر امارات برابر یکدیگر ایستادند و در پایان بنی‌یاس موفق شد دو بر یک از سد میزبان صدرنشین بگذرد؛ شباب‌الاهلی نیز جایگاه خود در بالای جدول را از دست داد.

با وجود اینکه دقیقه هفتم ولید عباس روی پاس فدریکو کارتابیا برای شباب‌الاهلی گلزنی کرد، بنی‌یاس در عرض دو دقیقه (دقایق ۲۴ و ۲۶) دروازه شباب‌الاهلی را به‌وسیله گاستون‌آلوارز سوارز و سهیل النوبی باز کرد.

در ادامه گلی بین دو تیم ردوبدل نشد تا شباب‌الاهلی که پیش از هفته دوازدهم صدرنشین لیگ‌برتر امارات بود با از دست‌دادن سه‌امتیاز مهم، ۲۵ امتیازی بماند و باتوجه به پیروزی الشارجه با یک‌امتیاز کمتر به رتبه دوم جدول سقوط کرد؛ بنی‌یاس هم با کسب چهارمین برد، ۱۵ امتیازی شد و به جایگاه نهم جدول رسید.

احمد نوراللهی هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال شباب‌الاهلی از ابتدا در ترکیب ثابت قرار گرفت و دقیقه ۵۴ بدون تأثیرگذاری و نمایش خاصی جای خود را به عبدالله النقبی داد؛ شاگردان لئوناردو ژاردیم روز دوشنبه سوم بهمن‌ماه در چارچوب هفته سیزدهم لیگ‌برتر امارات برابر عجمان صف‌آرایی خواهند کرد.

کد خبر 629266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.