برگزاری دوره آموزشی اطفای حریق مخازن سوخت ویژه آتش‌نشانان

شهردار قرچک از برگزاری دوره آموزشی پنج روزه اطفای حریق مخازن سوخت ویژه آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی خبر داد.

محسن خرمی‌شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای نخستین بار در منطقه و با هدف افزایش دانش و توان عملیاتی آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک، دوره آموزشی اطفای حریق مخازن سوخت و آشنایی بیشتر با روش‌های مهار آتش‌سوزی مخازن، در محل سازمان آتش‌نشانی برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت افزایش سطح دانش، آمادگی و توان عملیاتی آتش‌نشانان جهت کارایی مطلوب در زمان وقوع بحران، دوره آموزش اطفای حریق مخازن سوخت در محل سازمان آتش‌نشانی قرچک برگزار شد.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی برای نخستین بار و به مدت پنج روز به صورت تئوری و عملی در سطح منطقه با بهره‌گیری از اساتید خبره این حوزه برگزار شد. این دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف و با رویکرد ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

خرمی‌شریف از آغاز ثبت‌نام زمستانه سرای محله خبرنگار و شهدای ۱۵ خرداد شهرداری قرچک خبر داد و تصریح کرد: ثبت‌نام زمستانه سرای محله خبرنگار و شهدای ۱۵ خرداد شهرداری در رشته‌های خیاطی، خوشنویسی، مهد قرآن، خبرنگاری، چرتکه، طراحی و نقاشی، زبان انگلیسی، کامپیوتر، مشاور خانواده، سفره‌آرایی، تئاتر و بازیگری، عکاسی و فیلمبرداری، مکعب روبیک، رباتیک، حسابداری و آشپزی آغاز شده است و شهروندان می‌توانند برای ثبت‌نام از ساعات ۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰ به سراهای محله شهرداری مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا، شهر قرچک با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شرق استان تهران قرار دارد.

کد خبر 629260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.