زدودن چهره فقر از مناطق حاشیه‌ شهر در اولویت شهرداری است

شهردار بروجرد گفت: لازم است مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی همانند دوران جنگ تحمیلی با روحیه‌ای جهادی وارد عرصه شوند و جهت فقرزدایی و خدمت به جامعه گام بردارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی عیدی‌بیرانوند در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که در سالن اجتماعات شهرداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: بازآفرینی و احیای بافت‌های فرسوده گام مهمی در راستای کمک به مدیریت شهری است و این مهم در شرایط کنونی باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: در دوره ششم شورای اسلامی شهر و انتخاب من به عنوان خادم مردم در سمت شهردار بروجرد، مناطق محروم و حاشیه شهر آسیب‌شناسی و رفع مشکلات و معضلات آنها از جمله آسفالت معابر و ساماندهی و بهسازی پارک‌ها در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: این اقدامات به همت اداره راه و شهرسازی، بدون اخذ عوارض و با اعلام ضوابط تشویقی انجام شده است، اما هنوز هم با ارائه خدمات ایده‌آل فاصله زیادی داریم و باید با تمام توان کار را ادامه دهیم.

عیدی تاکید کرد: لازم است مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی همانند دوران جنگ تحمیلی با روحیه‌ای جهادی وارد عرصه شوند و جهت فقرزدایی و خدمت به جامعه گام بردارند.

وی ادامه داد: در این راستا سازمان نظام مهندسی می‌تواند با اعمال تخفیف‌های بالا در نظارت، یاری‌گر قشر محروم جامعه باشد.

شهردار بروجرد با بیان اینکه واحدهای مسکونی که در مناطق حاشیه شهر قرار دارد بدون سند و قولنامه‌ای است، گفت: لازم است تمهیدات لازم اندیشیده شود تا این قشر بتوانند به منظور بازسازی و مقاوم‌سازی بنای خود از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

کد خبر 629236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.