ارتباط داوران لیگ‌ برتری با ایرپاد به‌جای سیستم‌ رادیویی + عکس

داوران دیدار صنعت‌ نفت و استقلال با استفاده از ایرپاد و هندزفری در جریان بازی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی آبادان از ساعت ۱۸ امروز _ یکشنبه چهارم دی _ در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برابر یکدیگر قرار گرفتند و استقلال با تک‌گل کوین یامگا از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۶، برابر صنعت نفت به پیروزی رسید.

در این دیدار، بیژن حیدری به کمک محمدرضا منصوری و علی احمدی قضاوت بازی را بر عهده داشت؛ اما اتفاقات عجیبی در آن رخ داد که فقط در فوتبال ایران شاهد آن‌ها هستیم. بیژن حیدری در این بازی از طریق ارتباط تلفنی (ایرپاد و هندزفری) با کمک‌های خود به گفت‌وگو و برقراری ارتباط می‌پرداخت.

ارتباط داوران لیگ‌ برتری با ایرپاد به‌جای سیستم‌ رادیویی+ عکس

محمدرضا منصوری از اندک کمک‌داوران بین‌المللی ایران که کارنامه جهانی بسیار قوی و مهمی ازجمله قضاوت در دو دوره جام‌جهانی، المپیک و جام باشگاه‌های جهان را در کنار علیرضا فغانی دارد، در نخستین بازی پس از بازگشت از جام‌جهانی قطر به‌جای سیستم رادیویی داوران مجبور به استفاده از ایرپاد در دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان شد.

فدراسیون فوتبال ایران که در روزهای گذشته از به‌کارگیری سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) در ورزشگاه‌های ایران خبر داد، از سطحی‌ترین امکانات تهی است و هر روز این مشکلات و کمبودها نمایان‌تر از قبل می‌شود. ارتباط تلفنی داوران نه با سیستم رادیویی، بلکه با ایرپاد و چسب زدن به گوش داوران برای دچار مشکل نشدن در جریان بازی، ازجمله همین معضلات است.

کد خبر 629204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.