حسین‌خانی: نتیجه تساوی عادلانه بود/ از حضور تماشاگران استقبال می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: به‌دلیل آنالیز درست دو تیم از یکدیگر، موقعیت‌های زیادی در بازی ایجاد نشد و نتیجه تساوی برای تراکتور و مس عادلانه بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزاد حسین‌خانی در کنفرانس خبری پس از دیدار مس کرمان مقابل تراکتور و توقف بدون گل در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار کرد: می‌دانستیم با یک تیم خیلی‌خوب و مربی بابرنامه بازی داریم. ضعف‌ها و قوت‌های تراکتور را شناخته بودیم که از چه نقاطی به‌دنبال ضربه زدن به ما هستند. ما یک روز خوب را در خط دفاعی پشت سر گذاشتیم، در مباحث تهاجمی نیز بد عمل نکردیم و می‌توانستیم از ضدحمله‌ها استفاده کنیم. فکر می‌کنم نتیجه پایانی این دیدار با توجه به شکل بازی عادلانه بود.

وی درباره شرایط این بازی افزود: هر دو تیم به‌خوبی یکدیگر را آنالیز کرده بودند و به همین دلیل بازی در میانه زمین گره خورده بود. ما به‌دنبال استفاده از پشت مدافعان تراکتور بودیم، اما در ضربات آخر موفق نبودیم. به‌دلیل آنالیز درست دو تیم از یکدیگر، موقعیت زیادی در بازی ایجاد نشد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان ضمن اشاره به این نکته که بازیکنانش وقت بازی را تلف نکردند، در رابطه با دیدار هفته آینده مس برابر ملوان تصریح کرد: من فکر نمی‌کنم بازیکنان ما روی زمین بوده باشند. با توجه به اینکه آخرین بازی خانگی‌مان در نیم‌فصل اول است، به‌دنبال کسب امتیازات کامل هستیم. این بازی برای ما تمام شد و باید به‌دنبال ریکاوری ذهنی و بدنی برای دیدار آینده باشیم.

حسین‌خانی درباره سبک بازی مس و نحوه قرار گرفتن بازیکنان در خط دفاع و هافبک خاطرنشان کرد: با توجه به پرس از جلوی تیم تراکتور، ما مجبور بودیم بازی‌سازی از عقب را از دستورکار خارج کنیم و به‌دنبال استفاده از توپ سوم باشیم.

وی در پایان با اشاره به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر با تماشاگر و سپس بدون تماشاگر شدن بازی تراکتور و مس عنوان کرد: فکر نمی‌کنم در این مسئله استان کرمان نقشی نداشته و همه‌چیز به مسئولان شهر تبریز ربط داشته است. ما از برگزاری بازی‌ها، چه دیدار خانگی و چه خارج از خانه، با حضور تماشاگران استقبال می‌کنیم. چراکه به جذاب‌تر شدن بازی‌ها کمک می‌کنند.

کد خبر 629184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.