پاکو خمز: نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم/ گل نزدن تیم نگرانم نمی‌کند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: امروز بازی خوبی انجام دادیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. خیلی از بازی‌ها در دنیا بدون گل تمام می‌شود و دیدار امروز هم یکی از آن‌ها بود. ما می‌توانیم بهتر شویم و گل نزدن مرا نگران نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاکو خمز در کنفرانس خبری پس از تساوی تراکتور مقابل مس کرمان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: نیمه اول خیلی خوبی داشتیم و تیم ما به‌صورت تک‌ضرب و دو ضرب بازی می‌کرد و گردش توپ خوبی داشتیم و موقعیت هم خلق کردیم، اما در نیمه دوم بازیکنان چیزی که نداشتند، آرامش بود و موقعیت‌سازی نداشتیم. در سانترها مشکل داشتیم و یک در یک‌ها را نتوانستیم عبور کنیم. البته در قضیه پرس حریف پیشرفت خوبی داشتیم.

وی افزود: نمی‌خواهم در کار داوری دخالت کنم، اما بازی خیلی متوقف می‌شد و با سوت‌هایی که زده شد، ریتم بازی گرفته شد و بارها هم این اتفاق افتاد.

سرمربی تراکتور درباره غیبت تماشاگران در این بازی تصریح کرد: حضور تماشاگران دست ما نیست و هرچه بگویند ما قبول می‌کنیم. اگر اجازه دهند که با تماشاگر باشد، خیلی به‌سود ما خواهد بود. چراکه آن‌ها حمایتمان می‌کنند.

خمز در پاسخ به این پرسش که اگر در استادیوم سهند بازی می‌کردید، احتمال پیروزی داشتید یا خیر، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم بگویم اگر آنجا بازی می‌کردیم چه اتفاقی می‌افتاد یا نمی‌افتاد، اما اینجا هم چمن خوبی داشت، اما نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

وی با اشاره به ناکامی بازیکنان در گل‌زنی گفت: خیلی از بازی‌ها هستند که به دلایلی نمی‌توان در آن‌ها گل زد. امروز بازی خوبی انجام دادیم، اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. خیلی از بازی‌ها در دنیا بدون گل می‌شود و امروز هم یکی از آن‌ها بود. ما می‌توانیم بهتر شویم و گل نزدن مرا نگران نمی‌کند. درباره بازی با نساجی هم بگویم قطعا برای کسب برد به قائم‌شهر می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پایان صحبت‌هایش درباره اینکه بازیکنان تعویضی تیمش نمایش خوبی نداشتند، یادآور شد: بازیکنان تعویضی تمام تلاش خود را انجام دادند و اینکه در نیمه دوم خوب نبودیم، مقصر بازیکنان تعویضی نیستند و کل تیم نتوانست آنچه می‌خواستیم را به‌نمایش بگذارد.

کد خبر 629154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.