تحلیل تکنیکال رمزارز یونی سوآپ امروز ۴ دی ۱۴۰۱

به نظر می‌رسد سطح پنج دلار محدوده مهمی برای این رمزارز باشد، تعداد برخوردهای زیادی در این سطح وجود دارد و پیش بینی می‌کنیم در این سطح احتمال بازگشت قیمتی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پلتفرم Uniswap نوعی صرافی غیرمتمرکز (DEX) مبتنی بر شبکه اتریوم است، که افراد می‌توانند در آنجا به مبادله توکن‌های ERC۲۰ بپردازند. در این صرافی، نیازی به خریدار و فروشنده برای ایجاد تقاضا نیست و این کار از طریق معادله‌ای انجام می‌شود، که به صورت خودکار ارزش را تنظیم و تعدیل می‌کند.

در این صرافی نیازی به احراز هویت نیست و همه افراد از هر جای جهان می‌توانند به معامله در آن بپردازند در آخرین تحلیل انجام شده از این رمزارز برآورد می‌شود که ساختار اصلاحی ان به اتمام رسیده است و احتمال بازگشت از سطوح پنج تا شش دلار وجود خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال یونی سواپ

تحلیل تکنیکال رمزارز یونی سوآپ امروز ۴ دی ۱۴۰۱

حمایت: ۵ دلار ۱۶ و ۵ دلار ۹۶۸ سنت.

مقاومت: ۷ دلار ۹۶ سنت.

پیش بینی: به نظر می‌رسد سطح پنج دلار محدوده مهمی برای این رمزارز باشد، تعداد برخوردهای زیادی در این سطح وجود دارد و پیش بینی می‌کنیم در این سطح احتمال بازگشت قیمتی وجود داشته باشد، ساختار اصلاحی abc تکمیل شده است ولی در صورتی که محدوده پنج دلار از دست برود احتمال ریزش بیشتری وجود خواهد داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

کد خبر 629130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.