اصناف طلاسازی باید از بازار خارج شوند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هم اکنون ۱۴۰ انبار غیر مجاز در سطح بازار داریم، گفت: اصناف طلاسازی باید از بازار خارج شوند و در نقطه‌ای متمرکز و بهتر فعالیت کنند تا ایمنی این اصناف تأمین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آتشپاد ابراهیم مطلبی امروز _یکشنبه چهارم دی_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: طی یک سال گذشته برای ایمن‌سازی بازار اصفهان ورود کردیم و اقدامات خوبی نیز انجام شده است؛ البته از هشت سال گذشته پیگیری‌ها برای ایمن‌سازی بازار آغاز شده است اما ناهماهنگی با اصناف وجود داشت و آنها تمکین نمی‌کردند.

وی با تاکید بر اینکه با انعقاد تفاهم‌نامه بین آتش‌نشانی و بازرسی اصناف مشکلات در مسیر هماهنگی مرتفع شد، تصریح کرد: علاوه بر بازرس‌های مشترک در بازار، کار پژوهشی در این راستا انجام شد تا از نوع و جنس سازه در بازار مطلع شویم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تاکید کرد: بر روی این پژوهش کار انجام شده است تا خروجی عملیاتی شود.

مطلبی با بیان اینکه هم اکنون ۱۴۰ انبار غیر مجاز در سطح بازار داریم، گفت: اصناف طلاسازی باید از بازار خارج شوند و در نقطه‌ای متمرکز و بهتر فعالیت کنند تا ایمنی این اصناف تأمین شود.

کد خبر 629119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.