مصوبه امداد و کوهستان باید اجرا شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای ششم این شهر مصوبه ساماندهی و توسعه خدمات امداد و کوهستان را تصویب کرده است، اما این مصوبه اجرایی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اقراریان امروز_ یک‌شنبه چهارم آذر_ در یکصدوهفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و پس از استماع گزارش رئیس سازمان بحران شهرداری تهران طی تذکری اظهار کرد: بحران جدی تجمع یک جمعیت ۹ میلیون نفری در شب در جغرافیایی مانند تهران با چنین زیرساخت‌های حمل و نقل، آب، ترافیک است.

وی ادامه داد: دو نوع برنامه در شهرداری تهران داریم، اولی چهار ساله و دیگری سالانه است، ارائه گزارش‌هایی از این قبیل خوب است، اما باید با پیوست، برنامه عملیاتی و شاخص محوری همراه باشد و این موضوع به کل گزارش‌های سازمان‌های شهرداری تهران معطوف است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای ششم این شهر مصوبه ساماندهی و توسعه خدمات امداد و کوهستان را تصویب کرده است، اما این مصوبه اجرایی نشده است.

فعالیت‌ها و اقدامات لازم جهت پایش حفره‌های زیرزمینی و بحران فرونشست انجام شود

میثم مظفر، دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه طی تذکری افزود: برای مقابله و پیشگیری از فرونشست تجربه شهرداری تهران بسیار مستند، علمی و با تجهیزات و امکانات مورد نیازش روبه‌رو نیست و کشورهای توسعه یافته در این حوزه در مدیریت شهری مکانیزم‌های خوبی را جهت پیشگیری، پایش، مقابله و کنترل، اقدام واکنش سریع دارند.

وی اضافه کرد: دغدغه من بحث پایش حفره‌های زیرزمینی و فرونشست است، بنابراین ضروری است تجهیزات و دستگاه‌های خاصی را شهرداری تهران خریداری کند و مطلع هستم به صورت محدود این تجهیزات در وزارت نفت موجود است و باید فعالیت‌ها و اقدامات لازم جهت پایش حفره‌های زیرزمینی و بحران فرونشست انجام شود.

کد خبر 629086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.