لزوم بومی‌سازی فعالیت‌های فرهنگی

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: باید در اقدامات خود به دنبال بومی‌سازی فعالیت‌های فرهنگی باشیم تا بتوان گستره مخاطبان را در این زمینه افزایش داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی ناصحی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: باید با هم‌افزایی در کنار هم فعالیت‌های فرهنگی را ساماندهی و سازماندهی کنیم تا آثار بیشتری بر جای بگذارد و این یکی از سنت‌های الهی است که وقتی در کنار هم قرار بگیریم، توانمندی‌های ما نیز به صورت تصاعدی ارتقا پیدا می‌کند.

وی افزود: مدیریت شهری در دوره ششم و کمیسیون فرهنگی از این پس قرار است فعالیت‌هایی را دنبال کند که به حل مسائل در مدیریت شهری کمک کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: ما به عنوان سیاست‌گذار به دنبال حل مسئله هستیم، یعنی اگر مشهد معضلاتی همچون کارتن‌خوابی یا معتاد متجاهر دارد، اقدامات ما باید به رفع این مشکلات کمک کند و تسهیل‌گر باشد.

وی تصریح کرد: ما باید اقدامات خود را به سمتی ببریم که حلقه افراد فرهنگی در شهر توسعه پیدا کند و گستره فرهنگی افراد، افزایش پیدا کند، همچنین فعالیت‌های فرهنگی بومی‌سازی شود تا جامعه آماری و مخاطبان فعالیت‌ها، افزایش یابد.

ناصحی با بیان اینکه رده سنی ۹ تا ۱۸ سال، طیف فعال و اثرگذار جامعه است و باید مخاطب اصلی فعالیت‌های فرهنگی ما در مدیریت شهری باشد، گفت: در مسائل و فعالیت‌ها باید نگاه راهبردی و همه‌جانبه داشت تا بتوان بهترین نتیجه و بازخورد را از فعالیت‌های فرهنگی را در سطح جامعه گرفت.

کد خبر 629054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.