معامله ربیو در دستور کار فوری آرسنال

با درخشش در جام جهانی همراه با تیم ملی فرانسه، هافبک باشگاه یوونتوس مورد توجه آرسنال قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، باشگاه آرسنال مشتاق است تا در سریع‌ترین زمان ممکن «آدرین ربیو» هافبک یوونتوس را جذب کند.

پس از درخشش در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همراه با تیم ملی فرانسه، ربیو وارد ۶ ماه پایانی قرارداد خودش با باشگاه یوونتوس شده و ظاهراً کار با آلگری به مذاق این بازیکن خوش نمی‌آید. مسیر برای جدایی هافبک فرانسوی هموار و باشگاه آرسنال نیز برای خرید او اعلام آمادگی کرده است.

در پنجره نقل و انتقالاتی قبل ربیو تا آستانه امضای قرارداد با باشگاه منچستر یونایتد پیش رفت اما مادر او که مدیر برنامه‌هایش نیز است، راضی به انتقال نشد. در نهایت ربیو در ایتالیا ماند و به کار خود در یووه ادامه داد. با این وجود، ستاره این باشگاه اعلام کرده که نیاز دارد قرارداد بهتری از جانب باشگاه یوونتوس دریافت کند و در غیر این صورت پس از اتمام قراردادش از تورین خواهد رفت.

باشگاه‌های آرسنال، چلسی، تاتنهام و بارسلونا همگی علاقه‌مند هستند تا ربیو را جذب کنند. در این بین مشخص نیست که آیا باشگاه منچستر یونایتد نیز دوباره به فکر جذب این بازیکن خواهد افتاد یا خیر.

آلگری، سرمربی باشگاه یوونتوس اعلام کرده که دوست دارد حداقل در نیم فصل دوم نیز از حضور ربیو استفاده کند و نمی‌خواهد این بازیکن از تیمش جدا شود. با این وجود یووه می‌داند که در صورت ادامه همکاری با ربیو عدم تمدید قراردادش، این بازیکن را به صورت رایگان از دست خواهد داد.

باشگاه متمول ایتالیایی اعلام کرده که درازای ۱۵ میلیون یورو راضی به فروش ربیو خواهد شد. حتی اگر آرسنال بتواند بر سر قیمتی با یوونتوس به توافق برسد، تردیدی وجود ندارد که دستمزد ستاره فرانسوی حدوداً ۱۰ میلیون در سال خواهد بود و رقم زدن انتقال او کار ساده‌ای برای توپچی‌ها نیست.

کد خبر 629050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.