سرفاصله حرکت متروی اصفهان به ۸ دقیقه می‌رسد

در جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر اصفهان، عملکرد شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه مورد بررسی قرار گرفت.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی امروز _یکشنبه چهارم دی_ شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به‌رغم اقدامات انجام شده، شهروندان از زیاد بودن سرفاصله اتوبوس‌ها گلایه دارند، چراکه گاهی این سرفاصله‌ها در بعضی خطوط به ۱۵ تا ۲۰ دقیقه می‌رسد، اظهار کرد: اگر در هر ایستگاه تابلوهایی نصب و سرفاصله هر خط نوشته شود، مردم می‌توانند با محاسبه دقیق زمان از خدمات بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این دغدغه در مترو هم وجود دارد و سرفاصله در این بخش نیز ۱۱ دقیقه است، تصریح کرد: پیش‌بینی شده است این سرفاصله سال آینده به هشت دقیقه برسد تا با تحقق آن تعداد مسافر روزانه در مترو که ۱۰۰ هزار نفر است به ۲۰۰ هزار نفر برسد که یک اتفاق خوب در شهر محسوب می‌شود.

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با تاکید بر ضرورت توجه به فرایند مطلوبیت در ارائه خدمات در حوزه حمل‌ونقل عمومی، گفت: در تعریف چشم‌انداز برای آینده باید این مطلوبیت لحاظ شود.

محمدرضا فلاح، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز اظهار کرد: اگر قصد داریم رضایت شهروندان را از مدیریت شهر ارزیابی کنیم باید در دو حوزه خدمات شهری و حمل‌ونقل عمومی این رضایت‌سنجی انجام شود.

وی با بیان اینکه باید روزانه آنلاین خدمات انجام شده در این دو حوزه رصد شود، تصریح کرد: به رفاهیات و افزایش حقوق نیروهای شرکتی و حجمی در اتوبوسرانی توجه ویژه شود، هر چند اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده که جای تشکر دارد.

رسول میرباقری، عضو شورای اسلامی شهر نیز اظهار کرد: از اقدامات انجام شده در حوزه حمل‌ونقل عمومی قدردانی می‌کنم و امیدواریم این حرکت تداوم یابد، به‌ویژه در حوزه اتوبوسرانی این اقدامات تقویت شود.

کد خبر 629038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.