اعضای شورای فنی بوکس در رده سنی بزرگسالان مشخص شدند

با اعلام مدیر تیم‌های ملی بوکس، اعضای شورای فنی این رشته در رده سنی بزرگسالان مشخص شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، با اعلام سیدابراهیم موسوی مدیر تیم‌های ملی بوکس اعضای شورای فنی رده سنی بزرگسالان به منظور برنامه‌ریزی هرچه بهتر برای حضور در رویدادهای آتی مشخص شدند.

مدیر تیم‌های ملی ضمن اشاره به این خبر گفت: با ارسال بخشنامه‌ای به هیئت‌های بوکس استانی سراسر کشور، قرار است با توجه به درپیش‌روبودن رویدادهای بزرگی همچون رقابت‌های جهانی، آسیایی، بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک، مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس با حضور سکونشینان رقابت‌های قهرمانی کشور سال‌جاری در استان تهران برگزار شود که با هم‌فکری‌های صورت‌گرفته، تصمیم گرفتیم اعضای شورای فنی در این رده‌سنی را مشخص کنیم تا با برنامه‌ریزی مدون برای رویدادهای پیش رو آماده شویم.

وی افزود: قرار است شورای فنی در رده سنی بزرگسالان با ترکیبی از کارشناسان این رشته، کار خود را آغاز کند؛ از این شورا انتظار می‌رود نسبت به بررسی و اعلام نظر درباره اهداف، راهبردها، سیاست‌ها و برنامه‌های پیش رو در این رده با فدراسیون همکاری لازم را داشته باشد تا بتوانیم تفاوتی محسوس را در این زمینه شاهد باشیم.

مدیر تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: با درنظرگرفتن برنامه‌های آتی، متعاقباً در رده‌های سنی دیگر نیز شورای فنی را تشکیل خواهیم داد.

اسامی این شورا (به ترتیب حروف الفبا) که تحت نظارت حسینقلی نهرودی پیشکسوت بوکس کشورمان کار خود را پیگیری می‌کند، به شرح زیر است:

عبدالرضا انصاری، همایون امیری، اکبر احدی، علیرضا استکی، بیژن باتمانی، امید رشید، احسان روزبهانی، محمد ستارپور، مرتضی شیری، محمدرضا صمدی، اصغر کاظمی، فروتن گل آرا، اسفندیار محمدی، علی مظاهری، کوروش مولایی، رضا مهدی پور، انوشیروان نوریان و محمود نهتانی

کد خبر 629010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.