سرقت تجهیزات روشنایی بوستان‌ها را تحت تاثیر قرار داده است

شهردار زرند گفت: یکی از مشکلات اصلی در تامین و اصلاح روشنایی بوستان‌ها و معابر سطح شهر سرقت لوازم و تجهیزات است و تلاش داریم با به‌کارگیری روش‌های ایمن‌تر این معضل را رفع کنیم.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از عملیات کانال‌برداری و لوله‌گذاری پایه‌های روشنایی بوستان شهدای مدافع حرم خبر داد و اظهار کرد: شهرداری در راستای تأمین روشنایی بوستان‌های محله‌ای، عملیات اصلاح سیستم برق‌کشی این مکان‌ها را آغاز کرده است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های شهرداری در راستای زیباسازی فضای سبز شهری تأمین روشنایی بوستان‌ها است.

شهردار زرند با بیان اینکه وجود روشنایی در بوستان‌ها و معابر سطح شهر موجب ارتقای جلوه بصری و افزایش امنیت اجتماعی می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اصلی در تأمین و اصلاح روشنایی بوستان‌ها و معابر سرقت لوازم و تجهیزات روشنایی است و تلاش داریم با به‌کارگیری روش‌های ایمن‌تر در این راستا گام برداریم.

ضیاء‌الدینی با تاکید بر اینکه روشنایی بوستان مدافع حرم ظرف چند روز آینده به اتمام خواهد رسید، تصریح کرد: فاز سوم عملیات تخریب و جمع‌آوری فرش موزائیک و جداول فرسوده خیابان فردوس اجرایی می‌شود و شهرداری با تمام توان خود، فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال می‌کند تا سیمای زیباتر و مطلوب‌تری برای شهروندان ایجاد شود.

وی تاکید کرد: شهرداری در کنار تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی از کیفیت انجام طرح‌ها نیز غافل نمی‌ماند و همواره رعایت موارد ایمنی را در اولویت قرار داده است.

شهردار زرند گفت: در حال حاضر عملیات تعویض جداول فرسوده، بلوک‌چینی، زیرسازی و فرش موزائیک و ایجاد فضای زیبای شهری و نورپردازی در مسیر خیابان فردوس با جدیدت در حال انجام است.

ضیاء‌الدینی روند پیشرفت پروژه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: باید فعالیت بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم در زمان مقرر پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

وی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم فعالیت‌های عمرانی را به صورت متوازن در تمام مناطق شهر اجرا کنیم تا رضایت شهروندان حاصل شود.



کد خبر 629003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.