میزبانی استان اصفهان از هفته ششم لیگ برتر گلف

سرپرست هیئت گلف استان اصفهان گفت: استان، ظرفیت خوبی در رشته ورزشی گلف دارد و باید توجه بیشتری در زمینه کشف، جذب و پرورش استعدادهای این رشته ورزشی مهیج در میان نوجوانان و جوانان علاقه‌مند صورت گیرد تا در آینده نه چندان دور، شاهد درخشش و قهرمانی مداوم ورزشکاران اصفهانی در مسابقات باشیم.

به گزارش ایمنا، تیم گلف استان اصفهان در هفته ششم لیگ برتر گلف میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود که با نتیجه چهار بر یک، مسابقه را واگذار کرد؛ این مسابقه در زمین استاندارد مجموعه ورزشی بزرگ نقش جهان اصفهان برگزار شد.

تا پایان هفته ششم لیگ برتر گلف کشور، تیم‌های معراج تهران، نفت مسجد سلیمان و حفاری اهواز مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده‌ اند و تیم گلف استان اصفهان در رتبه پنجم مسابقات جای دارد.

داوود نصراصفهانی، سرپرست هیئت گلف استان اصفهان در حاشیه این مسابقه ضمن خیر مقدم به تیم نفت مسجد سلیمان و بازدید از دیدار این دو تیم اظهار کرد: استان اصفهان ظرفیت خوبی در رشته ورزشی گلف دارد و باید توجه بیشتری در زمینه کشف، جذب و پرورش استعدادهای این رشته ورزشی مهیج در میان نوجوانان و جوانان علاقه‌مند صورت گیرد تا در آینده نه چندان دور شاهد درخشش و قهرمانی مداوم ورزشکاران اصفهانی در مسابقات باشیم.

وی گفت: استفاده از خرد جمعی و تجارب بزرگان و پیشکسوتان این رشته، موضوعی است که با تشکیل اتاق فکر از وجود آن‌ها استفاده خواهیم کرد. ظرفیت خوبی داریم که باید با برنامه‌ریزی از توانمندی آن‌ها استفاده کنیم، با استفاده از تجارب بزرگان و اتخاذ تصمیمات مناسب، امیدوارم مسیر خوب و همواری را برای مخاطبان و جامعه این رشته ورزشی به وجود آوریم.

میزبانی استان اصفهان در هفته ششم لیگ برتر گلف

کد خبر 628962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.