رشید مظاهری: در سپاهان به من احترام نگذاشتند/ اگر مرا نمی‌خواستند چرا به من نگفتند؟

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: من گلری نیستم که این همه روی نیمکت بنشینم. اگر سپاهان و مورایس مرا نمی‌خواستند چرا نگفتند؟ کاش دست‌کم به من احترام می‌گذاشتند، اما با وجود گلایه‌هایم سکوت می‌کنم تا نگویند رشید جوّ تیم را به‌هم می‌ریزد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رشید مظاهری پس از پیروزی چهار بر یک تیم فوتبال سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان، با صحبت‌هایی جنجالی و تند نسبت به سپاهان اظهار کرد: واقعیت را بگویم من خودم را گلری نمی‌بینم که این همه نیمکت‌نشین باشم و شرایط برایم سخت است. حالا که بیرون نشسته‌ام ترجیح می‌دهم سکوت کنم و فقط برای تیمم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه اگر به او احتیاج نداشتند چرا زودتر این را نگفته‌اند، افزود: از اینکه بازی امروز را بردیم، خوشحالم و به هواداران سپاهان تبریک می‌گویم؛ اما سوالی که مدت‌هاست در ذهن وجود دارد این است که اگر به من احتیاج نداشتند، چرا نگفتند. با سپاهان قرارداد دارم و این شرایط را برایم خیلی دشوار کرده است.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان رفتار مدیران و سرمربی با خود را بی‌احترامی به خودش قلمداد کرد و گفت: دست‌کم به من احترام می‌گذاشتند و قبل از این وضعیت با من صحبت می‌کردند، هرچند نمی‌دانم با صحبت‌هایی که اکنون می‌کنم چه برداشتی خواهند داشت. اسم رسانه خاصی را نمی‌آورم، اما برخی جوّ را برمی‌گردانند و به‌هم می‌ریزند. من دیگر از این وضعیت خسته شده‌ام.

مظاهری با انتقاد تند به مورایس و اضافه کردن گلر جدید (پیام نیازمند) به تیم در روز پایانی نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفتم ترجیح می‌دهم سکوت کنم، اما دوست داشتم آقای مورایس به من احترام بگذارد و با من صحبت کند که چرا روز آخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی چنین تصمیمی درباره جذب گلر جدید گرفت؛ اما هنوز که هنوز است در رابطه با این موضوع با من حرفی نزده و من هم هیچ صحبتی نکردم.

وی در پایان ضمن تاکید بر اینکه چیزی نمی‌گوید تا متهم به خراب کردن جوّ تیم نشود، تصریح کرد: نمی‌توانم بگویم گلایه‌ای ندارم، گلایه‌هایم خیلی زیاد است، اما سکوت می‌کنم؛ چون نمی‌خواهم تیمم وارد حاشیه و منجر به این شود که دوباره بگویند رشید مظاهری تیم را به‌هم می‌ریزد، من چنین کاری نمی‌کنم.

کد خبر 628957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.