اجرای طرح تاکسی شهری در لوندویل موفقیت‌آمیز نبود

سخنگوی شورای اسلامی شهر لوندویل گفت: اجرای طرح تاکسی شهری به دلیل پایین بودن جمعیت شهری و استقبال اندک شهروندان در لوندویل موفقیت‌آمیز نبود.

سینا عسگرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای طرح تاکسی درون‌شهری در لوندویل در سال ۱۳۹۹ در شورای اسلامی شهر مصوب شد و به همین منظور چندین ایستگاه تاکسی در تمام محلات این شهر تعیین و آماده شد.

وی افزود: تاکسیرانان حدود یک ماه بر اساس نرخ کرایه مصوب شورا در شهر به شهروندان خدمات‌رسانی کردند، اما به دلیل پایین بودن جمعیت شهری، استقبال اندک شهروندان و درآمد کم رانندگان اجرای این طرح موفقیت‌آمیز نبود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لوندویل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه موتورسیکلت نسبت به خودرو هزینه و استهلاک کمتری دارد، بسیاری از شهروندان با موتورسیکلت در مسیرهای مختلف تردد می‌کنند.

وی تصریح کرد: خیابان‌های آبشار و ساحل شهر لوندویل به دلیل طولانی بودن مسیر، نیازمند حداقل دو دستگاه تاکسی شهری برای خدمات‌رسانی به شهروندان است، اما استفاده از تاکسی در شهرهای کوچک مستلزم فرهنگ‌سازی در میان اقشار مختلف مردم است.

عسگرپور گفت: در حال حاضر حدود ۴۰ دستگاه تاکسی برون‌شهری در خط لوندویل به آستارا فعال است و رانندگان در این مسیر اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل، مرکز بخش لوندویل شهرستان آستارا با بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت در محور آستارا-تالش واقع شده است.

کد خبر 628948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.