نرخ یکسان پارکینگ‌های عمومی نجف‌آباد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری نجف‌آباد گفت: در سطح شهر ۲۰ پارکینگ عمومی تحت نظارت این سازمان فعالیت دارد و نرخ‌گذاری یکسان و صدور کد شناسایی برای تمام این پارکینگ‌ها انجام شده است.

رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر هفت شرکت در پایانه مسافربری جنوب نجف‌آباد مستقر است که روزانه بالغ بر ۵۰ مسافر را به نقاط مختلف کشور جابه‌جا می‌کند.

وی افزود: امسال در ایام زیارتی اربعین ۵۶۷۲ زائر از پایانه مسافربری جنوب نجف‌آباد به مرزهای عراق برای مراسم اربعین منتقل شدند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری نجف‌آباد خاطرنشان کرد: در سطح شهر ۲۰ پارکینگ عمومی مسقف و غیرمسقف تحت نظارت این سازمان فعالیت دارد و اقدام مهمی که انجام شده است، نرخ‌گذاری یکسان و صدور کد شناسایی برای تمام پارکینگ‌های عمومی سطح شهر، نظارت مستمر بر نحوه فعالیت آنها و رسیدگی به موقع به شکایت‌های شهروندان است.

رضایی با اشاره به طرح‌هایی که برای کنترل ترافیک هسته مرکزی شهر پیش‌بینی و اجرا شده است، تصریح کرد: اصلاح و تغییر مسیر خطوط اتوبوسرانی و خودروها، نصب دوربین در سطح شهر جهت کنترل و ثبت تخلف، اجرای طرح زوج و فرد خودروها برای تردد در هسته مرکزی شهر، دوربین پلاک‌خوان معاینه فنی در هسته مرکزی شهر و میدان امام (ره) و بازآموزی قوانین راهنمایی و رانندگی در قالب فرهنگ شهروندی از برنامه‌های سازمان بوده که بخشی از آنها اجرایی شده است.

کد خبر 628936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.