لایحه بودجه ۱۴۰۲ فردا به مجلس نمی‌رسد

عضو کمیسیون تلفیق گفت: با توجه به اینکه دولت قرار است روز یکشنبه لایحه بودجه را تحویل دهد، به نظر بنده بودجه فردا هم به مجلس نخواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاظم دلخوش اظهار کرد: براساس آیین‌نامه داخلی مجلس دولت تا پانزدهم آذر مهلت داشت تا لایحه بودجه را به مجلس تحویل دهد، اما متاسفانه حدود شانزده روز از این مهلت گذشته و دولت لایحه‌ای را به مجلس تحویل نداده است و بعید است که فردا هم این لایحه بودجه به مجلس برسد.

وی افزود: نمایندگان مجلس پیشنهاد تمدید برنامه توسعه را به دولت داده‌اند، اما از سوی دولت جوابی دریافت نکرده‌اند. به‌نظر می‌رسد که بهتر است دولت با مجلس در زمینه تمدید برنامه توسعه همراهی داشته باشد.

این عضو کمیسیون تلفیق در پایان خاطرنشان کرد: این روندی که دولت پیش می‌رود بودجه به دو یا سه‌دوازدهم می‌رسید، در صورتی که بودجه یکی از مهم‌ترین ارکانی است که باید در دستورکار دولت و مجلس قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، آخرین مهلت تحویل لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس شورای اسلامی، پانزدهم آذرماه بود، اما اتفاقی نیفتاد. با گذشت از تاریخ مذکور مسئولان اظهار کردند که تا پایان آذر لایحه بودجه به مجلس تحویل داده خواهد شد، اما آذرماه هم تمام شد و شاهد تحویل بودجه به مجلس نبودیم، به طوری که اکنون برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز معتقدند که در هفته جاری هم بودجه به مجلس نمی‌آید.

کد خبر 628927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.