توجه به ورزش باعث افزایش نشاط اجتماعی و بهره‌وری ملی می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: توجه به ورزش و امور جوانان می‌تواند به توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در جامعه بینجامد و ترویج آن، افزایش نشاط اجتماعی و بهره‌وری ملی را به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در آئین تجلیل و قدردانی از «زهرا رضازاده» دارنده مدال برنز پیکارهای کاراته قهرمانی قاره کهن در جمع اهالی محله دهنو، اظهار کرد: مدال‌آوری بانوان ورزشکار جای تقدیر دارد؛ این موفقیت‌ها انگیزه‌بخش است و آنها می‌توانند به سایر زنان مسیر درست را نشان دهند.

وی با بیان اینکه هر کاری که بتواند استعدادهای بانوان چه در بُعد قهرمانی و در چه بُعد سلامتی را نشان دهد، باید مورد حمایت قرار گیرد، افزود: روحیه سرسختی و مداومت در کار و عزم و اراده‌ای که ورزشکار از خود نشان می‌دهد، مهم‌تر از مدالی است که به دست می‌آورد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه توجه به ورزش می‌تواند سلامت مردان و زنان را تضمین و از بسیاری آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند، گفت: حمایت از گسترش ورزش می‌تواند نشاط و سرزندگی را در جامعه به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: توجه به ورزش و امور جوانان می‌تواند به توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در جامعه بینجامد و ترویج آن، افزایش نشاط اجتماعی و بهره‌وری ملی را به دنبال داشته باشد.

صیرفی‌نژاد با اشاره به مدال‌آوری «زهرا رضازاده» در پیکارهای کاراته قهرمانی قاره کهن، خاطرنشان کرد: فرصتی فراهم کردیم تا خدمت این ورزشکار و مربیان او برسیم و خداقوت و تبریک بگوییم که امیدواریم این قهرمانی‌ها پرتکرار باشد.

به گزارش ایمنا، «زهرا رضازاده» در پیکارهای کاراته قهرمانی قاره کهن که به میزبانی ازبکستان در شهر تاشکند برگزار شد، در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم پس از پیروزی هشت بر صفر مقابل کوییشیبای از کشور قزاقستان در ادامه با رأی داوران مغلوب حافظان از کشور سنگاپور شد و در جدول شارژ مجدد با پیروزی شش بر صفر برابر تانگ از چین‌تایپه صاحب گردن‌آویز برنز شد.

کد خبر 628906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.