ابراهیم اشکش: برخی بازیکنان به درد دسته‌دوم هم نمی‌خورند/ با چشم باز آمدم و تیم را می‌سازم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با چشم باز هدایت این تیم را پذیرفتم و مطمئن باشید که به شرایط بهتر نزدیک می‌شویم. با جذب بازیکنان باکیفیت، متعصب و سختکوش که از کار تاکتیکی ارضا نشده باشند، قطعا تیم بااحترامی خواهیم ساخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم اشکش در کنفرانس خبری پس از دیدار نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران و تحمل شکست، اظهار کرد: نفت مسجدسلیمان یک تیم باقدمت و بااصالت است، اما آقایانی که این تیم را بسته‌اند با وجود اینکه بودجه بدی نداشتند، اصلاً خریدهای خوبی نداشتند. بازیکنانی که در زمین دیدم، برخی‌شان باکیفیت بودند، اما برخی اگر در لیگ دسته دوم هم بودم، برای تیم خودم انتخابشان نمی‌کردم و اصلاً شایسته این شهر نیستند.

وی افزود: شکست را توجیه نمی‌کنم. با چشم باز هدایت این تیم را پذیرفتم و مطمئن باشید که به شرایط بهتر نزدیک می‌شویم. با جذب بازیکنان باکیفیت، متعصب و سختکوش که از کار تاکتیکی ارضا نشده باشند، قطعاً تیم بااحترامی خواهیم ساخت؛ اما در کل گلایه دارم از کسانی که چنین بازیکنانی را به تیم آوردند که حتی میانگین قدی‌شان کوتاه است و شایسته نام بزرگ نفت مسجدسلیمان نیستند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره استفاده نکردن از برخی بازیکنان در بازی امروز خاطرنشان کرد: برخی از افراد بازیکنان خوبی هستند و در اختیار باشگاه قرارشان خواهم داد. با ۱۰ تا ۱۵ جوان شایسته تا نیم‌فصل ادامه می‌دهیم و با جذب بازیکنان جدید تلاش می‌کنم اهداف و تفکراتم در تیم قالب شود. با اقتدار در لیگ برتر می‌مانیم، این را مطمئن باشید.

ابراهیم اشکش با اشاره به وضعیت بد بدنی تیمش ادامه داد: در بحث سبک بازی، باید بگویم ازلحاظ بدنی بازیکنانم تا دقایق ابتدایی سر حال بودند، اما در ادامه ازنظر توان جسمی کم آوردیم. مطمئناً در ادامه لیگ با بازیکنانی بازی می‌کنیم که تمام وجودشان را در زمین بگذارند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود مصدومیت دروازه‌بان تا دقایق پایانی وی را تعویض نکردید، اظهار کرد: گلر دوممان پیش از آمدن من به تیم در اختیار باشگاه قرار گرفته بود، اما دروازه‌بان دوم امروزمان شایسته است و آینده درخشانی دارد. برای این بازی از گلر مصدوم استفاده کردیم، چراکه مجبور بودیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه یا خوشبختانه در بدترین حالت ممکن تیم را تحویل گرفتم؛ اما حس جنگندنی و سختکوشی را قطعاً به تیم قالب می‌کنم تا مردم از تماشای بازی‌ها لذت ببرند. در پایان باید بگویم که قصد توهین به شخصی را ندارم، اما برخی بازیکنان به درد مجموعه نمی‌خورند.

کد خبر 628873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.