عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم دی‌ماه

در این بسته خبری از سرمایه گذاری ۱۰ ساله در حوزه گردشگری هچیرود تا استعفای شهردار هیدج و شهردار رفسنجان پیشتاز در نوسازی بافت فرسوده شهری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۷۰ خودروی برف روب خیابان‌های اراک را پاکسازی می‌کند

علیرضا کریمی، شهردار اراک گفت: ۷۰ دستگاه خودروی نمک‌پاش مکانیزه، کامیون، نیسان و گریدر از شب گذشته تاکنون در حال پاک‌سازی خیابان‌ها و معابر این شهر هستند.

برف‌روبی معابر با استفاده از محلول یخ زُدا برای اولین بار در شهر زنجان

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: از بامداد امروز شنبه با آغاز بارش برف برای اولین بار در شهر زنجان برای کاهش حجم نمک در خیابان‌ها و عملکرد بهتر برف‌روبی از روش محلول‌پاشی (محلول یخ زُذا) استفاده شد.

آتش‌سوزی در استودیوی موسیقی شیراز فرو نشست

محمد هادی قانع، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش سوزی گسترده استودیو ضبط صدا و موسیقی در بلوار بعثت شیراز موجب اعزام چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه شد تا این آتش سرکش مهار شود.

۵۰۰ نیروی شهرداری عملیات برف‌روبی معابر شهری همدان را برعهده دارند

حامد جلیلوند، معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: با بارش اولین برف زمستانی در همدان که از بامداد امروز شنبه آغاز شده است ۵۰۰ نیروی شهرداری عملیات برف‌روبی و پاکسازی معابر سطح شهر را برعهده گرفتند.

شهردار هیدج استعفا داد

قصه دراز شهرداران در شهرستان ابهر ادامه دارد؛ این بار شهردار هیدج استعفا داد.

سرمایه گذاری ۱۰ ساله در حوزه گردشگری هچیرود

جعفر ردایی، شهردار هچیرود، گفت: جاده پای‌کوه هچیرود به طول سه کیلومتر یکی از مهمترین طرح‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری این شهر است که با قرارداد ۱۰ ساله به شهرداری واگذار شد.

شهردار رفسنجان پیشتاز برای نوسازی بافت فرسوده شهری در کشور

محمدرضا مهماندوست، سفیر شرکت بازآفرینی کشور، شهردار رفسنجان را پیشتاز برای نوسازی بافت فرسوده شهری در کشور خواند و گفت: از رصد ۱۰۰ شهر دارای بافت‌های فرسوده در کشور، شهردار رفسنجان در این عرصه پیشتاز بوده و خواستار ایمن‌سازی بافت فرسوده شهری شده است.

پذیرش ۳۷۳ فوتی در آرامستان شهرداری قزوین طی آذر ماه سال جاری

سعید عظیمی صدر، رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین از پذیرش و خاکسپاری ۳۷۳ فوتی در آذرماه سال جاری در آرامستان‌های این شهر خبر داد.

کد خبر 628866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.