افزایش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی شهرداری و دانشگاه ارومیه

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تفاهم‌نامه گسترش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی با دانشگاه ارومیه امضا شد.

مرتضی بهرام در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور گسترش همفکری و همکاری‌های آموزشی و پژوهشی و نوآوری بین مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر، شهرداری و دانشگاه ارومیه تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد.

وی ادامه داد: اجرای پروژه‌های آموزشی، تحقیقاتی و فناورانه مورد نظر جهت کمبودهای آموزشی موضوعی و تربیت نیروی انسانی متخصص در قالب دوره‌های آموزشی فوق برنامه، از جمله هدف‌گذاری‌های تفاهم‌نامه مذکور است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ارائه سمینارها، دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت، راه‌اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی و پژوهشی مورد نیاز در قالب کارگاه‌های آموزشی، ساخت و تولید و ترجمه، تدوین و تألیف و بررسی نتایج پروژه‌های کاربردی و تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور از جمله مواردی است که در قالب تفاهم‌نامه پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: تفاهم‌نامه به‌صورت دوجانبه بین دانشگاه ارومیه و شهرداری و دانشگاه ارومیه و مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر امضا شد.

بهرام اضافه کرد: با عقد این تفاهم‌نامه‌ها حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری با اولویت نیازهای تحقیقاتی و کاربردی در حوزه مدیریت شهری به طور ویژه در دستور کار قرار داده خواهد شد و حمایت دوجانبه از فرصت‌های مطالعاتی انجام خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بررسی میزان نیاز به فناوری‌های نوین و برنامه‌ریزی جهت نیل به موارد اولویت‌دار، انجام امور مطالعاتی، امکان‌سنجی، مشاوره علمی و پژوهشی و استفاده از تمام امکانات موجود به منظور نیل به اهداف مشترک از جمله دیگر اهداف عقد این تفاهم‌نامه همکاری است.

کد خبر 628823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.