انتقاد پپ گواردیولا از ستاره منچسترسیتی!

پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از کالوین فیلیپس، ستاره تیمش انتقاد کرد و معتقد است که او اضافه‌وزن دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کالوین فیلیپس، هافبک منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس، پس از بازگشت از جام جهانی مورد انتقاد پپ گواردیولا، سرمربی تیم قرار گرفت.

پس از پایان وقفه لیگ‌های اروپایی برای جام جهانی ۲۰۲۲، سیتی بالاخره پنجشنبه شب گذشته به میدان رفت و در جام کارابائو، لیورپول را با نتیجه سه بر دو شکست داد. با این حال، هافبک انگلیسی آن‌ها در ترکیب قرار نگرفت و سرمربی او اکنون فاش کرده است که به این دلیل است که کالوین در شرایط بازی نیست.

وقتی مطبوعات درباره فیلیپس از او پرسیدند، گواردیولا توضیح داد: او آسیبی ندیده، فیلیپس با اضافه وزن وارد تیم شده است. او در شرایطی نبود که جلسات تمرینی و بازی را انجام دهد.

وقتی به این موضوع که چرا فیلیپس علی‌رغم دوری از اردوی انگلیس، نتوانسته آمادگی خود را حفظ کند، اشاره شد، سرمربی تیمش گفت: فقط به همین دلیل است که او نمی‌تواند بازی کند. وقتی آماده باشد، بازی خواهد کرد، زیرا ما به او نیاز داریم، ما بسیار به کالوین نیاز داریم.

در نهایت از گواردیولا پرسیده شد که آیا این اتفاق ناامید کننده است یا خیر. او پاسخ داد: این مانند یک گفت‌وگوی خصوصی با کالوین بین ما باقی خواهد ماند.

من سیتی در تابستان ۴۲ میلیون پوند به لیدز یونایتد پرداخت کرد تا فیلیپس را به خدمت بگیرد اما مصدومیت‌ها، او را از انجام بیش از یک بازی در لیگ برتر باز داشت. او امیدوار بود در نیم فصل دوم این وضعیت را بهبود بخشد، اما این، بازگشت ناامیدکننده‌ای به منچستر بود.

سیتی در ۲۸ دسامبر در لیگ برتر به مصاف تیم سابق فیلیپس، یعنی لیدز می‌رود. با توجه به اتفاقات اخیر، بعید به نظر می‌رسد که او در این مسابقه نقشی داشته باشد.

کد خبر 628797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.